המופע הגדול עומד בפתח. הוא מעניק כמה וכמה אפשריות של הפקת אירועים בטעם ובסגנון אחר. אם תרצו להפיק אירוע מושלם, לא תוכלו לפסוח על עניין ציוד ההגברה. לאחר בחירת רמקולים לאירועים קטנים או אפילו אולם אירועים גדול, הגיע הזמן לשים את היד על ציוד הגברה מקצועי. איזה ציוד ראוי לבחור? להלן כמה נקודות מחשבה לפני רכישה של ציוד הגברה מקצועי וראוי.
מיקום וחנויות להשכרה או לרכישה
ראשית יש לסמן את המטרה. האם אתם בעניין של רכישת הציוד או השכרתו? אם אתם מפיקים אירועים לעיתים קרובות, ראוי ביותר לשים את היד על רכישה שתעלה לכם הרבה יותר זול ביחס לרכישות העתידיות. רמקולים, מוניטורים, מיקרופונים ניידים, מיקסר וכל השאר. אלו הם ציוד שקשה לעיתים לרכוש ומכאן שתצטרכו לבדוק לפני הכול את התקציב בהתאם. תקציב הוא הפרמטר הראשון שיש לקחת בחשבון לפני הרכישה. אם יודעים את העלויות, קל יותר לשייך אותן לציוד חדש או ישן או לפחות חלק ממנו. באלו חנויות ראוי לרכוש? יש לא מעט אפשרויות וזה בא לידי ביטוי באנשים שמוכרים ציוד או לחילופין ציוד יש שנייה. הכול בהתאם להמלצות ואחריות של רכישה. האחריות של הרכישה חייבת להיות מעל לחמש שנים לפחות ובפרט כאשר רוכשים ציוד לטווח הארוך.
לבדוק את אחריות המוצר
בהמשך לציוד בעל האחריות ,ראוי ביותר לתת את תשומת הלב באשר לבחירת ציוד שיש לו אחריות יותר משנה אך לא רק. מה ההיבט הביטחוני של הציוד? האם הוא בטוח והוא לא מסוכן נוכח כל נקודות החשמל או מעברי החשמל שלו? לא פעם, התרחשו אירועים כאלה ואחרים וסיפרו על מצבים מסוכנים שנגמרו לא תמיד על הצד הטוב. כאן יש לתת את הדעת בהתאם ולא לפספס את הנקודות החשובות ביותר בדרך להשגת המטרות. עלות זולה? לא בהכרח היא זו שתענה לכם על כל הציפיות. כאן יהיה עליכם לעשות את חשבון הבחירות ולא בהכרח לבחור ציוד זול מדי. איזה מיקסר או מגברים יתאימו? גם כאן רצוי לדעת את כמות האנשים הפוקדים את האירוע מראש.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !