כיצד יודעים כי בחרתם את הבחירה הנכונה? זה נכון ללא מעט דברים ומאידך זה דורש תשומת לב כאשר מדברים על בחירת מערכת הגברה טובה או אפילו רמקולים מוגברים למכירה. מה המאפיינים של אותה מערכת הגברה טובה? כיצד ניתן לשים את היד כי אכן מדברים על מערכת אשר עונה על כל הציפיות? מערכת טובה באה לידי ביטוי בכמה וכמה פרמטרים. הראשון מהם מדבר על איכות ועל עלות שווה לכל כיס. להלן כמה נקודות שחשוב לדבר עליהן לפני שבוחרים ציוד הגברה.
לזהות את האיכות- ציוד הגברה איכותי
במסגרת בחירת ציוד הגברה איכותי, חשוב ביותר לברור באשר לציוד הבא לידי ביטוי בבחירת מיקסר טוב. אם אתם רוצים להפיק את הצלילים המתאימים ביותר, ראוי לבחור בהתאם. המיקסר הוא דבר שלא ניתן לפסוח עליו. המיקסר מספק את ניתוב הצלילים הנכון. כלים ייעודיים, ערוצים נפרדים ותזמורת שלמה המנוצחת באמצעות מיקסר מובנה או בלתי מובנה. כך גם מיקרופונים ורמקולים מותאמים מראש.
מגברים וכל השאר
מגברים מדברים על החלק הנוסף של הפקת האירוע או המופע. אם מחפשים אחר סאונד מעולה, חשוב ביותר לקחת בחשבון כמה נקודות חשובות הבאות לידי ביטוי ברכישת רמקולים מותאמים מראש על פי המיקום ועל פי מיקום נכון בהתאם. באמצעות המיקסר והרמקולים אפשר לייצר צלילים נמוכים וגבוהים כאחד. מוניטורים הם רק חלק מהדברים ואחר כך מדברים רכישה במקומות מורשים בלבד. שימוש באמצעות מוניטורים או אפילו נגנים, מדברים על סאונד איכותי שאין עליו פשרות. זה לרוב מתרחש באמצעות מכשור מתאים. כמו בכל דבר, ראוי שלא לרכוש ציוד במקומות שאינם מוכרים. חשוב ביותר לרכוש ציוד במקומות מורשים בעלי שם ומוניטין. כך גם רכישה עם אחריות של יותר משלוש שנים לפחות. בסיכום דבר, השאיפה היא להשיג את ציוד ההגברה המתאים ביותר להשלמת מסיבה או סאונד המתאים ביותר.

,
ידן של מערכת ההגברה הוא לקבל אות מוסיקלי בכניסתה ולהגביר אותו ביציאתה. למעשה, מערכת הגברה הינו שם כולל למגוון רחב של אלמנטים, שמטרתם ליצור אווירה מתאימה

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !