בידורית ניידת נטענת אלחוטית יכולה להעניק לא מעט. למעשה, אם מדברים על ערכת קריוקי ביתית או השכרת מסך הקרנה חשמלי, מדברים על הדרך הנכונה בהפקת מסיבה שאין כמוה. אותה בידורית הנעה ממקום למקום מעניקה לכם לא מעט יתרונות ולא קושרת אתכם לבנאליות או להפתעות צפויות נוכח היכולת שלה לספק גם מקור גיבוי מקורי. יכולת ההפעלה שלה במקום כזה או אחר ללא הגבלה, מעניקים את כל האפשרויות להפיק מסיבה שאין כמותה וכאן בא ההבדל ביחס לכל השאר.

מה תעניק לכם בידורית אלחוטית?

מעבר להיותה של הבידורית את היכולת להתהלך מנקודה כזו לאחרת, היא בהחלט משמשת גם כמקלט אלחוטי אשר ניתן לשלב במכשיר המובנה מבעוד מועד. בידורית מגיעה עם כל מה שבעצם צריך על מנת להפיק ערב בלתי נשכח. זה בא לידי ביטוי במיקרופונים אלחוטיים כחלק בלתי נפרד, רמקול נוסף כגיבוי בעוד הבידורית נטענת לזמן של בין 5-8 שעות – הכול בהתאם למטרה בפועל. היתרון? אף אחד לא באמת נדרש למצוא נקודת חשמל מיותרת בעוד בידורית נטענת בכל מצב ובכל שעה. חיבורים פשוטים, הרכבה פשוטה, יכולת הגעה ונגיעה באמצעות כבלים, נקודות מוסיקה פשוטות, יכולת נשיאה פשוטה, אחסון קל בכל מקום ובכל זמן.

מקומות נכונים לרכישה

מומחים בתחום? רכישת בידוריות? יש לעשות זאת אך ורק במקומות מורשים בלבד. לבטח לא הייתם רוכשים מוצר שרק מתיימר להיות מה שהוא מספק, כך גם בחירת המקומות המותאמים לרכישה. כמה אנשים יהיו באירוע? מה תהיה רמת הסאונד המתבקשת בפועל? האם מדובר במסיבה רגילה או מסיבת עובדים? שוב, הכול מתחיל ונגמר במטרות, תקציב ואזור האירוע. בגדול, יש לרכוש את הציוד בחנויות מוסיקה מובחרות, מיקומים של הגברה וסאונד ואפילו שירותי מוסיקה או משרדי הפקות שמוכרים ציוד יד שנייה. המלצות? ראוי לבקש מאנשים שמבינים עניין, כך תדעו חד משמעית כי הרכישה חכמה. לצד ידע טכני, השכלה ולו במעט ויכולת הבנה כי בידורית נטענת תספק לכם שירותים גם שייפסק החשמל, תצליחו גם אתם להפיק אירוע בלתי נשכח ללא עקבות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !