לכולנו יוצא לארגן אירוע כלשהו לפחות פעם אחת בחיים. בין אם נבחרנו לארגן את ערב הגיבוש בחברה או שהילד שלנו הגיע לגיל מצוות ואנו מפיקים לו אירוע מרגש לבר המצווה, או שמה מדובר ביום הולדת 50 לבן/בת הזוג או כל אירוע משמח אחר שנוכל לחשוב עליו.

הצלחה של אירוע מורכבת ממספר גדול של אלמנטים, אך אחד החשובים בהם היא ההגברה והתאורה.

למה ציוד הגברה איכותי חשוב כל כך לאירוע? איך מתאימים את הציוד לאופי האירוע ומהם הטיפים הנוספים לאירוע מושלם ? מיד נבין..

למה חשוב שתהיה לנו הגברה ותאורה ברמה גבוהה?

מישהו פעם חשב על אירוע ללא מוזיקה? ללא סאונד? הסאונד הוא שקובע את הקצב, את הרגש והטמפרמנט של האירוע ואיכות הסאונד תקבע על ידי איכות הרמקולים בהם נשתמש.

כאשר הסאונד איכותי ו”נקי”, האוזן שלנו יכולה ליהנות מהצלילים באופן מושלם. אין ספק שסאונד איכותי יכול להרים את רמת האירוע באופן משמעותי אך בשביל זה אנו צריכים גם רמקולים מוגברים איכותיים.

כמובן שאווירה ברחבת הריקודים מושפעת באופן ישיר מאיכות התאורה, ככל שנשקיע יותר בתאורה איכותית כך אנו ניצור אווירה כיפית ו”משוחררת” יותר ברחבת הריקודים.

התאמת ההגברה לסוג וגודל האירוע

חשוב מאוד שנדע להתאים את ציוד ההגברה לסוג וגודל האירוע אותו אנו מפיקים על מנת להימנע מבזבוז תקציב מיותר וסאונד לא מתאים. ישנה חשיבות גדולה למספר האנשים המשתתפים באירוע וגם ללוקיישן שלו. יש הבדל גדול בין אירוע ל50 איש שבו יכול להספיק רמקול מוגבר 400 וואט לבין אירוע של 500 איש ששם הציוד הנדרש הוא משמעותי יותר.

כמו כן, גם לשאלה האם מדובר במקום פתוח בטבע או באולם סגור יש חשיבות מהסיבה שבמקום סגור אין צורך במגברים נוספים כמו בטבע ולכן זוג רמקולים בעוצמה כוללת של 800W יכולים בהחלט להספיק.

טיפים נוספים להפקת אירוע מושלם:

כמובן שעל מנת שהאירוע יצליח ישנם גורמים משמעותיים נוספים אותם אנו נקח בחשבון. בואו נבין מהם!

אוכל

כנראה שעם ריבוי תכניות האוכל והקולינריה נהיינו קפדניים מאוד כאשר אנו מקבלים מנה במסעדה או באירוע, ובכלל בעידן האינסטגרם והפייסבוק אנחנו רואים הרבה מאוד כבוד לאוכל איכותי שגם מצטלם טוב ובכלל ונהייתה חשיבות רבה גם לצד הויזואלי ולא רק לטעמים. זאת הסיבה שהרבה אנשים ישקיעו בשף פרטי לאירועים ביתיים או במנות היקרות ביותר באולם האירועים.

אטרקציות לאירועים

תפקידם של אטרקציות לאירועים הוא לתת ערך מוסף מעבר לדברים הבסיסיים שכולנו מצפים להם (אוכל, מוזיקה, אלכוהול וכו’). באמצעות אטרקציה נכונה המתאימה לסוג האירוע והמוזמנים שלנו אנו נוכל לגרום לכולם להנאה מושלמת ותחושה של WOW מהאירוע שהפקנו.

סיכום

כולנו מבינים שהבסיס לאירוע מעולה הוא סאונד והגברה איכותיים. אם נדע להוסיף לציוד ההגברה גם אוכל מעולה, אלכוהול משובח בתוספת אטרקציה אטרקטיבית, הרי שנוכל לשמח את כל המוזמנים וכמובן לסחוט את המחמאות על הפקת אירוע מושלם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !