מסיבת הקריוקי עומדת להתרחש אצלכם בסלון. מהם מאפייניה של הבידורית? האם ראוי להדגיש את עניין בידורית עם מיקסר על פני בידורית ללא מיקסר? מופעים מוצלחים יכולים להתרחש באמצעות מישהו אשר ינתב את הדרך ויעניק את שורות המוסיקה למקום הנכון. שירה נכונה? אפקטים ראויים? גם זמרים פחות טובים יעידו כי רכישת בידורית עם מיקסר, משדרגת את העלילה והופכת מסיבת קריוקי למופע שלם.

מהות הבידורית? מידע כללי

בידורית היא למעשה מערכת הגברה לכל דבר.יכולת להגביר את המוסיקה ובו זמנית להעצים אותה באמצעות הנהגת סאונד נכונה. יש לו למיקסר כמה וכמה יתרונות להפוך מסיבת קריוקי פשוטה למסיבה של מופע משודרג. כמו בכל אירוע, כאשר מדברים על אירוע עם בידורית מתוגברת סאונד, הכול יכול להישמע אחרת וגם הזמרים הקטנים יכולים להפוך גדולים בין לילה. ערכת הקריוקי המשודרגת מתאימה לכל דורש. היא למעשה מתאימה את עצמה לקוסמים ושאר האומנים הרוצים להפיק אירוע קצת שונה מהרגיל.

בידורית משולבת מיקסר

זוג של רמקולים עם מערכת הגברה על פי הערוצים הנדרשים. זה יכול להיות 6 ערוצים וזה יכול להיות יותר. הכול תלוי באירוע או הפקתו בפועל. כמו כן, בחירת הרמקולים או הערוצים, מתייחסת לכמות האנשים ולגודל האירוע, דבר שיש לקחת בחשבון בלתי נפרד מכל השאר. כאמור, הכול תלוי באירוע עצמו, בגודל המקום ובתנאים בפועל. האם מדברים על אירוע קטן או גדול? מה כמות האנשים הנמצאים במקום? מה גודל המקום? האם מדברים על מקום סגור או פתוח? זהו למעשה גם פרמטר שיש לקחת בחשבון אין להתפשר עליו בדרך כזו או אחרת.  למעשה, הפכה הבידורית למערכת נטענת שניתן להניע ממקום למקום והיא מעבירה את כל האפשרויות להפקת מסיבת קריוקי כזו או אחרת . בין אם מדברים על חוף הים או אפילו על מקום הסגור, הופכת הבידורית למוצלחת גם נוכח היכולת לשלב שירותי הגברה כגון סאונד ומיקסר מותאם מראש. היכן כדאי לרכוש?בסיכום דבר, ראוי לרכוש בחנויות מורשות בלבד, מוסיקה, הגברה או כל מה שביניהם בשאיפה לרכוש את הטוב ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !