בידורית מקצועית 3 דגמים מומלצים

בשל היצע הבידוריות הגדול ריכזנו עבורכם שלושה דגמים מובילים ומבוקשים על ידי קהל היעד. הבידוריות הן מוצר בסיסי בכל אירוע, הן מהוות את הלב של כל מסיבה ובלעדיהן לא נוכל לערוך אירוע או מסיבה כפי שמצופה. לבידוריות יש שלל דגמים שונים, סוגים שונים וחברות שונות. אז מהי בעצם בידורית? מי צריך בידורית? מהם שלושת הדגמים המובילים כיום בשוק?

מהי הבידורית?

כל בידוריות מקצועית היא למעשה מערכת שמע משודרגת. ישנן בידוריות ניידות וישנן בידוריות נייחות, המחירים של הבידוריות הניידות המקצועיות הם גבוהים יותר מאשר הנייחות וזה בגלל הנוחות הזמינה שהבידורית הניידת מאפשרת לנו. הבידורית היא מכלול שבתוכו נמצאים מערכת הגברה, רמקול וחיבור לנקודת שמע מסויימת.

הבידוריות נמצאות היום בכל אירוע או מסיבה, גם אצל האנשים הפרטיים הבידורית היא חלק בלתי נפרד מהיום יום שלהם. השוני בין מערכת שמע רגילה לבין בידורית הוא שאצל הבידוריות ישנן אופציות נוספות מלבד השמעת מוסיקה. מטרתן של הבידוריות היא לבדר את הקהל ולהנעים את זמנו. הבידורית מגבירה את קולכם מבלי לאמץ את הקול שלכם. הבידורית תסייע לכם לעבור את היום מבלי לחזור הביתה מותשים ועייפים.

על חברות ומותגים

השוק בהחלט רחב וקיימות המון חברות חדשות וותיקות אשר מתחרות על רכישתם של הצרכנים. על מרבית החברות סביר להניח שלא שמעתם עדיין, היות ומדובר בחברות “נישה”. המותגים המוכרים בישראל הם, Pro Audio, Proxtone, TRX Audio, Pro Tech ועוד… אך אל תטעו, יש מקום גם לחברות הצעירות, החברות מציגות מוצרים ברמת גימור גבוהה ובהחלט מאתגרים את החברות השולטות בתחום. יתרון נוסף שקיים בקנייה של מוצר שהוא לא של חברה מוכרת הוא עצם העובדה שאם זה היה מותג הייתם משלמים יותר. כאשר אתם רוכשים מוצר מחברה מוכרת אתם משלמים “מס” נוסף על קניית מותג. עשו השוואת מחירים בין מוצרים שהם בגדר מותג וכאלו שלא, בעלי מפרט טכני זהה וכך תוכלו לבחור את המוצר שעדיף לכם.

למי מתאימה הבידורית?

יש שחושבים שהבידוריות מיועדות רק לפן המקצועי. הבידוריות מתאימות גם לצרכים ביתיים, לקולנוע ביתי, להשמעת מוזיקה, חפלה אצל השכן, ערב קריוקי ועוד… הבידוריות הניידות יכולות לשרת אתכם בזמן הטיולים, ערב על האש ועוד בילויים שבהם אין מקור חשמל זמין. כמו כן, הבידוריות מתאימות גם למקומות מקצועיים כמו טקסים בבית הספר, הצגות שונות, הפנינג ועוד… יש המון דגמים של בידוריות שכל אחת מהן יכולה להתאים לאדם אחר ולצורך אחר.

 

בידורית ניידת X2000 מבית TRX AUDIO

משקל הבידורית הוא כ 1.4 ק”ג, המשקל הזעיר של המוצר מעניק יתרון ענק לבידורית כנגד הבידוריות המתחרות.
הגודל הזעיר של הבידורית הניידת מאפשר לנו נוחות שאין בהרבה דגמים. הבידורית מתאימה למטיילים, לאלו העוברים ממקום למקום בשל עבודתם ובעצם לכל אדם אשר מחפש נוחות. היחידה עצמה כוללת אלמנט בקוטר 6″ ובעלת 90W. הבידורית X2000 של חברת TRX AUDIO מציגה לנו נתונים שעוד לא ראינו כמותם, הבידורית מסוגלת לפעול במשך 10 שעות ללא טעינה, הבטריה החזקה של הבידורית היא עוד משהו שיש לקחת בחשבון בעת הבחירה בין בידורית זו לאחרת, הרי רוב הבידוריות היום עומדות על סך של 5 עד 6 שעות ללא טעינה. חברת TRX AUDIO מציגה לנו אלמנטים טכניים ברף אחר ממוצרים אחרים שבדקנו.

נתונים טכניים :
עוצמה: 90 וואט
אלמנט (וופ’ר): 6 אינצ’
סוללה נטענת
זמן עבודה לא בחשמל: עד 10 שעות עבודה
מיקרופון אלחוטי (כלול): מיקרופון אלחוטי או מדונה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE: יש
כניסת USB; יש
חיבור לסטנד רמקול
ידית אחיזה.
משקל: 1.5 ק”ג

בידורית Air2000 Premium מבית היוצר Proxtone

אחד הדגמים היותר מבוקשים של חברת Proxtone. הבידורית הזאת היא ניידת ומספקת לנו נוחות בכל מה שאנחנו צריכים, הבידורית מתאימה גם למקומות פתוחים וגם למקומות סגורים. עוצמת הוואט של המערכת הניידת מאפשרת לנו להישמע גם אל מול קהל מרובה גם במקומות פתוחים. כמובן, אפשר לשחק עם עוצמת השמע ולהתאים אותה לקהל יותר מצומצם. כמו כן, יש לדגם חיבורים שונים, כניסות למיקרופון, כניסת ליין ויציאה, כניסת USB, בלוטוס ועוד… הדגם מסוגל לעבוד כ 10 ללא חיבור לחשמל, יש לו אקולייזר מובנה. היתרון הגדול ביותר של הדגם הוא המשקל שלו, בעוד שבידוריות אחרות מגיעות לעשרים ומשהו קילוגרמים, הדגם Air2000 Premium של חברת Proxtone עומד רק על 14 קילוגרם ובנוסף, לדגם יש גלגלים המסייעים במעבר ממקום למקום. זה נדמה שהחברה עושה כל מה שהיא יכולה כדי שללקוח יהיה את הנוחות המרבית.

מפרט טכני
דגם: Air2000 Premium
עוצמה: 800W
אלמנט (וופ’ר): 15אינצ’
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 10 שעות
כניסת USB: יש
בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי;2 מיקרופון אלחוטי UHF
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE: יש (1)
יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים): יש
משקל: 14 ק”ג

 

בידורית PA 312 מבית היוצר של ‏בידורית ProTech

חברת ProTech מוכיחה לנו שגם בידוריות במחירים נמוכים מהרגיל יכולות להיות מעולות ולשרת אותנו כראוי. אמנם הבידורית יותר מתאימה לאירועים קטנים ובעיקר למקומות סגורים כיוון שעוצמת השמע שלה עומדת על 200 וואט אך היא עושה את העבודה כראוי, ללא תקלות וללא בעיות. אם אתם מחפשים בידורית ביתית לצרכי קריוקי והשמעת מוזיקה הדגם הזה מעולה לכם. הבידורית היא ניידת ויכולה לעבוד כ 4 שעות ללא חיבור לחשמל, היא בעלת אפקטים שונים ואקולייזר מובנה. כמו כן, בזמן הקנייה תקבלו עם המוצר גם שני מיקרופונים אלחוטיים איכותיים. את החיבורים הסטנדרטים תוכלו למצוא בדגם זה, בלוטוס, USB וכו’… אמנם הבידורית מתאימה בעיקר לאירועים קטנים והיא מאוד ביתית אך היא בעלת אורך חיים ממושך ואהודה מאוד בקרב המבקרים.

מפרט טכני
דגם: P-A 312
עוצמה: 200W
אלמנט (וופ’ר):12 אינצ’
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 4 שעות
כניסת USB: יש
בלוטוס: יש
מיקרופון אלחוטי: 2 מיקרופון אלחוטי
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE: יש (1)
יציאת OUTְ: יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים): יש
משקל: 18 ק”ג

מחירים
מחירי הבידורית משתנים בהתאם לדגם המבוקש. הבידוריות מתחלקות לבידוריות ניידות ונייחות כאשר הבידוריות הניידות בדרך כלל יהיו יקרות יותר. בנוסף, אחד הדרכים למדוד את מחיר הבידורית הוא עוצמת הוואט של המוצר, בידוריות בעלות עוצמת וואט גבוהה יהיו יקרים יותר כיוון שהם יכולים להתאים גם למקומות פתוחים והומי אדם וגם למפגשים קטנים בלי כמות גדולה של אנשים. כמו כן, האביזרים הנלווים לבידורית גם הם מכתיבים את המחיר הסופי של המוצר, הניידות (גלגלים) של המוצר גם הוא משפיע על המוצר, המשקל והגודל. חשוב להימנע ממחירים זולים ומחשידים.

מאיפה ניתן לרכוש את אחד מהבידוריות המומלצות?
את הבידוריות המומלצות שמצאנו עבורכם תוכלו לרכוש מחנויות סאונד והגברה שונות. חפשו חנות בעלת ביקורות טובות, חפשו חנות אמינה שתוכלו לסמוך עליה, חנות עם שם טוב.

הימנעו ממקומות המציעים לכם מבצעים חשודים, מחירים נמוכים מדי ועוד… קיימים הרבה חיקויים בשוק, עולם הבידוריות הוא יקר גם בשביל היצרן ולכן המחירים בהתאם, לכן אם אתם רואים מחיר מחשיד סביר להניח שמדובר על מוצר פגום או חיקוי שלא ישמר אצלכם להרבה זמן. הגיעו למקום בו המוכרים בחנות יוכלו להתאים את הבידורית המתאימה ביותר לצורך שלכם, מקום שיעניק לכם ליווי מקצועי, שירות אמין וידע לגבי המוצר. כמו כן, בדקו שעל המוצר קיימת אחריות לטווח זמן לגיטימי.

לסיכום
עולם הבידוריות רק הולך ומתעצם עם השנים, בשל מבול ההיצע קיים בלבול גדול אצל הצרכנים. אנו הצרכנים מחפשים בידוריות שונות בהתאם לצרכים שלנו, ריכזנו עבורכם שלוש בידוריות מומלצות. הבידורית היא מערכת שמע הכוללת בתוכה רמקול, מערכת הגברה וחיבור לנגן. יש שני סוגים עיקריים של בידוריות, הבידוריות הנייחות והבידוריות הניידות.

כמו כן, בחלק מהמקומות תוכלו למצוא בידוריות שהייעוד שלהן הוא לצרכי קריוקי בלבד. הבידוריות המקצועיות מתאימות לבתי ספר, לטקסים, למוסדות ציבוריים, הצגות וכו’… לכל אדם שצריך להגביר את קולו למטרות עבודה או למטרות בילוי. ישנם הרבה מותגים של בידוריות אך לא חובה להסתמך עליהם, תוכלו למצוא גם חברות חדשות בתחום שמציעות מוצרים איכותיים לא פחות מהמותגים.

הראשונה, הבידורית ניידת X2000 מבית TRX AUDIO היא אחת מהבידוריות המומלצות, משקלה זעיר, היא מתאימה לאירועים שונים, ניידת ובעלת זמן פעולה ארוך ללא חיבור לחשמל.

הבידורית השנייה היא בידורית Air2000 Premium מבית היוצר Proxtone, הבידורית היא מבין הבידוריות היותר מבוקשות בשוק, הבידורית בעלת עוצמת שמע גבוהה מהרגיל – 800 וואט. היא מתאימה גם לאירועים חיצוניים הומי אדם וגם לאירועים קטנים.

הדגם השלישי הוא בידורית PA 312 מבית היוצר של ‏בידורית ProTech, בידורית שמתאימה בעיקר לאירועים קטנים ולצרכים ביתיים, הבידורית מאוד נוחה, קלה להפעלה ואמינה. כמו כן, הבידורית ניידת וזמן הפעולה שלה ללא חיבור לחשמל הוא כ 4 שעות. המחירים של הבידוריות נעים לפי איכות המוצר, גודלו, משקלו, עוצמת הוואט ועוד… הימנעו מרכישות לא אחראיות של מוצרים במחירים חשודים, מבצעים לא הגיוניים וכדומה… קיימים הרבה זיופים בשוק.

רכשו ממקום המתמחה בעולם ההגברה והסאונד, מקום שיכול להעניק לכם ליווי מקצועי, התאמת הדגם לצורך, ידע ועם זאת לעשות הכל בסבלנות והבנת הלקוח.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !