לא מעט אפשריות קיימות כאשר מדברים על בחירת ציוד הגברה . כיצד ניתן לבחור ציוד הגברה שיענה על כל השאר? האם ראוי לחפש ציוד הגברה למכירה או אולי ציוד הגברה להשכרה? הדעה הרווחת היא כי ראוי לרכוש ציוד הגברה רק אם השימוש אכן מניב משהו והוא שיווקי. אם אתם בעניין של הפקת אירועים קטנים וחד פעמיים, רצוי לוותר ולבחור אפשריות של השכרת ציוד אשר ישרת אתכם נאמנה מבלי שתרכשו ציוד בעשרות אלפי שקלים.
טיפים לבחירת ציוד הגברה
1. ערכו סקר באמצעות כתבות מסחר ושיווק. הכתבות לרוב מביאות מוצרים חדשים וחדשניים ואף מעלות עלויות שתסייענה לכם בהתאם לתקציב.
2. היכן אתם עומדים להפיק את האירוע? האם מדברים על מקום פתוח או מקום סגור? היכן תעדיפו להוציא את האירוע לפועל? יש הבדל בין הפקת אירועים במקומות סגורים כמו הסלון או הבית ביחס לבחירת הפקת אירועים במקומות פתוחים כמו הגן, המרפסת וכל השאר.
3. חשוב לברור כמה אנשים עומדים להגיע לאירוע. כך למעשה ניתן לשייך ולשכור את הרמקולים בהתאם לכוח או לוואט המתאים. לצורך העניין, לא תרכשו רמקול אחד לאירוע המונה 200 איש ומאידך, לא תרכשו 4 רמקולים לאירוע המונה 30 איש.
4. היעזרו בהמלצות של יודעי דבר. אנשים שכבר שכרו מחברה כזו או אחרת יסייעו לכם להשיג את המטרה בפועל.

לרכוש בצורה אחראית- מוניטין
המוניטין הוא גם כלל שחשוב לחדד. אנשים שרוכשים בחנויות שאינן מורשות או משכירים ציוד ממקום שלא יכול להעניק להם מענה בזמן אמת, יגלו כי עלות זולה יכולה לעלות יקרה בהמשך. אם אתם לפני הפקת אירוע גדול וחשוב, רצוי לשכור את הציוד מגורמים המבינים עניין ולא מגורמים העלולים להזיק. כאמור, השכרת ציוד בחנויות מורשות בלבד יכול להעניק את מירב האחריות גם כאשר רוכשים ציוד הגברה לזמן מוגבל. מעבר להרכבה או מעבר לפירוק, חשוב לדעת כי אתם בוחרים ציוד שיספק את התשובות ולא יסכן אף אחד מהמשתתפים בדרך כזו או אחרת. כך למעשה ניתן להמשיך ולייצר את הנדרש.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !