תיקון ציוד הגברה ורמקולים מוגברים – האם כדאי? האם משתלם?

ציוד הגברה ומערכות רמקולים מוגברים שונות דורשות תחזוקה שוטפת. בעזרת שמירה נכונה על המוצרים שלכם, אחסון במקומות המיועדים להם ושימוש לפי הוראות היצרן, המוצרים יכולים להישמר אצלכם לאורך זמן ממושך. במקרה ולא שמרתם, או שכבר המוצר התבלה, יש מקרים בהם רצוי לתקן את המוצר ומצד שני ישנם מקרים בהם יהיה עדיף לכם כבר לרכוש מוצר מתקדם יותר.

** שימו לב, קיימת אצלנו מעבדה מקצועית לציוד הגברה במחירים אטרקטיביים ותיקונים מהירים עם חלקים מקוריים !

 

באילו מקרים משתלם לי לתקן את ציוד ההגברה?

ישנם שלושה מקרים עיקריים ונפוצים בהם משתלם לצרכן לקחת את המוצר לתיקון מאשר לרכוש מוצר חדש:


אחריות

לכל חברת סאונד והגברה שונה המכבדת את עצמה יש אחריות על המוצרים שלה לתקופות של שנה עד 3 שנים, תלוי במחיר הדגם וסוג המוצר. אם ציוד ההגברה שרכשתם עדיין נמצא בטווח תוקף האחריות שלו, ודאי שיהיה משתלם לכם לשמור את אותו מוצר ולשלוח אותו לתיקון. לפני כל קניה של מוצר באשר הוא, יש לבדוק היטב על מה האחריות מכסה אותנו, לא נעים להגיע לחנות ולגלות שהאחריות של המוצר שקנינו הוא כלל לא מה שציפינו.

מוצר יוקרתי

לא חסרות מערכות הגברה שהמחיר שלהן יכול לטפס לעשרות אלפי שקלים, במקרים כאלה תיקון המוצר יהיה יקר אף הוא אך כמובן שלא כמו קניית מוצר חדש. לרוב אנשים שרוכשים מערכות הגברה מסוימות שעולות כל כך הרבה לא רוצים תחליף למוצר. בנוסף, יש מוצרים שכבר מוגדרים כמוצרים נדירים או מוצרי אספנות שאין סיכוי שנוותר עליהם. בניגוד למוצרים אחרים שהערך שלהם רק יורד, ערכם הכספי של מוצרי אספנות עולה ומשתבח עם השנים.

רמקולים שקועים 

רמקולים שקועים מובנים בצורה מדויקת לקיר שלנו, את שקע הקיר אנו עושים עוד בשלב תכנון הבנייה. לפעמים קשה מאוד למצוא רמקול שקוע בגודל המדויק של המוצר הקודם שלנו ועוד דגם שיניב את אותו הסאונד שאנחנו מחפשים. במקרים של רמקולים שקועים, עדיף לתקן מאשר לחפש דגם אחר.

 

באילו מקרים לא משתלם לי לתקן את ציוד ההגברה?

ישנם שני מקרים עיקריים בהם לא משתלם לצרכן לקחת את המוצר לתיקון:


מוצר ישן

יש הרבה מוצרים ישנים שכבר הערך שלהם ירד, השווי שלהם בחנויות הוא נמוך. במקרים כאלה, תיקון המוצר יעלה כמו רכישה של ציוד הגברה חדש. במקרים בהם אתם יודעים שאתם יכולים להוסיף עוד סכום סמלי ולקבל מוצר חדש לגמרי – העדיפו את האופציה הזאת. מערכות הסאונד בשנים האחרונות מתקדמות באופן מהיר וכיום המערכות שיש היום הרבה יותר חזקות ועמידות.

שווי התיקון 

מערכות ההגברה בנויות ממגוון רחב של רכיבים, החלפה של רכיבים מסוימים תעלה לכם כמחיר המוצר עצמו, לפעמים עדיף כבר לקנות מוצר חדש עם אחריות מאשר לתקן – אומרים שתמיד אחרי תיקון המוצר עובד בצורה פחות טובה.

מדוע אתם חייבים ציוד הגברה איכותי

 

למה אנשים מתקנים אם ככה?

יש אנשים שהם מאוד מקובעים על המוצר אותו הם בחרו, הם מעדיפים שלא לקחת סיכון בבחירת מוצר אחר ומעדיפים לתקן את המוצר הנוכחי – שיטה זו לא פסולה ואפילו די נפוצה. כמו כן, יש אנשים שמעדיפים לתקן את המוצר שלהם מחוסר ידע בנושא. מקום מקצועי יסביר לכם שלפעמים העדיפות לקנות מוצר חדש היא גבוהה יותר, הן מבחינת מחיר והן מבחינת תחזוקה של המוצר. תמיד עדיף שיהיה לכם אחריות על המוצר, ככה תרגישו הרבה יותר בטוחים. יש הרבה אנשים שקונים מוצרים עם אחריות לשלוש שנים, בתום השלוש שנים הם מעמידים את המוצר למכירה ומשלימים את ההפרש כדי לקנות מוצר חדש עם אחריות, כך הם נמנעים מתיקונים של המוצר.

q159

מסקנות

ציוד הגברה הוא דבר מאוד יקר, רמקולים מוגברים גם הם. עליכם לדעת להבדיל בין פעמים שהעדיפות לרכישת מוצר חדש היא על העליונה. הדרך הטובה ביותר להגיע אל התשובה המשתלמת ביותר היא אם תגיעו אל חנות מקצועית המתמחה במכירה ותיקון של מוצרי סאונד והגברה, שם תקבלו את כל המחירים של הטיפולים ואת המחירים של מערכות ההגברה המתאימות לכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !