קיימים דגמים רבים של מיקרופונים בשוק. חברת SURE הבולטת שבהם כבר שנים: דגמי החברה:  sv100, ו –sm58, הם הבולטים והנפוצים ביותר בעולם, גם בתחום הקריוקי והשירה אך לא רק – רמה גבוהה ואיכות סאונד מובטחים.

חברת PROXIMA חברה ידועה נוספת בשוק הקריוקי

הדברים החשובים שיש לזכור כשבאים לרכוש מיקרופון אלחוטי לקריוקי הם:

          מיקרופון טוב הוא מיקרופון המכסה טווח תדרים רחב ונשמע טוב גם בצלילים הגבוהים וגם בנמוכים.

– אחוזי פידבקים נמוכים וכמה שפחות ‘שריקות’ : כלומר: פחות צלילים צורמים כתוצאה מהגברת עוצמת השירה והמוסיקה או כתוצאה של קירבת יתר למגבר (דבר אסור לחלוטין בכל מערכת הגברה בליווי מיקרופון בסביבה)

מתח פאנטום48v : כדי למנוע התחשמלות, היפוכי פאזות ועוד אפקטים שליליים בשירה, תמיד עדיף להשתמש במיקרופון דינמי – מיקרופון שאינו מצריך חיבור למגבר חיצוני ומכיל בתוכו מתח פנימי המאפשר את חיברו הישיר לקונסולה בידורית או מגבר הקריוקי והוא המיקרופון הפופולרי ביותר.

לסיכום : בחרו מיקרופון אלחוטי איכותי שגם יוכל לשדר למרחק גדול ממגבר ערכת הקריוקי, קנו מיקרופון מוכר מחברה ידועה ותמיד עדיף לבדוק את המיקרופון על ‘חי’ לפני קנייה – לשם כך רק בחנויות לציוד הגברה בהם המערכות מותקנות בתצוגה יאפשרו לכם זאת בניגוד לקנייה דרך האינטרנט.

ודאו שהמיקרופון תואם למערכת שלכם ותמיד עדיף לארגן לעצמכם ח=מראש חבילת קריוקי מקצועית אחת המכילה גם מיקרופון( תמיד רצוי יותר מאחד) , גם כבלים וגם סוללות ומטענים לכל מקרה.

ארגנו את כל הציוד : כך גם תחסכו בעלויות וגם תהיו מוכנים יותר לשליפה מהירה והרמת אירוע קריוקי משובח ללא הכנות ממושכות והיעילות המרבית

מיקרופון אלחוטי טוב לא חייב להיות יקר – כנסו לאתר החנות ובחרו את המיקרופון שיענה על הדרישות שלכם : גודל הקהל, מקום האירוע, מספר המשתתפים וכדומה – והכי טוב להתייעץ עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון שיודעים בדיוק מה שווי של כל מיקרופון, ואיזה יתאים לכם. תמיד תוכלו לשדרג – מיקרופון טוב אינו מתקלקל ונשמר לאורך שנים –דאגו לשמור עליו וכך תיהנו ממנו לתקופה ארוכה !

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !