בחירת ציוד הגברה מקצועי

כאשר מדברים על ציוד הגברה מקצועי, או אפילו רכישת ציוד הגברה ותאורה, מדברים על הרצון לבצע את הרכישה המושכלת ביותר. בחירת ציוד הגברה מקצועי בא לידי ביטוי לא רק בהגברה עצמה אלא בהרבה מעבר. חצובות לרמקולים ויכולת הנעת הציוד בקלות ובעיקר בבטיחות נוכח האירוע הקרב ובא. הנה לכם כמה סיבות מדוע עליכם לבחור ציוד הגברה מקצועי כדלקמן.

לחץ כאן ל: מחירון ציוד הגברה מקצועי

לבחור נכון –  האביזרים והציוד המקצועי

אם רכשתם רמקולים טובים או לחילופין רכשתם ציוד הגברה מקצועי ביותר, יהיה עליכם לקחת בחשבון גם את עניין נשיאת הרמקולים ואת כל האביזרים בבטחה ובעיקר על פי כל עקרונות הראויים להשגת הסאונד הראוי. האם מדובר ביכולת הבחירה? למעשה אתם תרצו לייצר את הסאונד הנכון, לא תוכלו לפסוח על הדברים הללו. מה שייצב את הרמקול בפועל, הינו היבט חשוב ביותר להתנהלות הערב על הצד הטוב ביותר. בחירת חצובה – דהיינו בחירת סטנד עמיד בכל התנאים ומכאן שאין להתפשר על כך.

רכישת ציוד מקצועי- טיפים למקומות רכישה

כמו בכל דבר, גם כאשר מדברים על השכרת ציוד הגברה או רכישת ציוד הגברה, יש לרכוש אותו במקומות מורשים בלבד. אחריות הרכישה? שימוש לטווח ארוך? מכאן שבחירת ציוד שכזה תתאפשר בחנויות מורשות בלבד ובפרט חנויות מוסיקה שתתאמנה לכם את הציוד על פי הסטנדרטים אותם תציבו בפועל. משקל הרמקול, סוג החצובה, יכולת תחזוקה, אחריות, שיקולים מקצועיים רק במקומות מורשים בפועל. יש להיעזר באנשים המבינים בתחומי ההגברה, יש לא מעט אנשים אשר יתיימרו לספק לכם מידע ומכאן שיהיה עליכם לבחור את הדעות המקצועיות בלבד.

על פרטים נוספים ועל עוצמת המערכת

להלן עניין שראוי כי לא תפסחו עליו בדרך. כאשר רוכשים ציוד הגברה, יש לתת את הדעת בנוגע לעוצמת השמע של המערכת. באיזה ווליום מדובר? כיצד יימדד הוואט בפועל? חשוב לדעת את כמות באי המסיבה או האירוע, כך למעשה יהיה ניתן לשייך את עוצמת השידור והשימוש בציוד. רמקולים בעלי יכולות של מאה חמישים יאכלסו כ20 איש באולם וככל שתגדל העוצמה כך יהיה ניתן לשייך אותה לכמות האנשים באולם. מערכת גבולית תספק עוצמה נדרשת ומכאן שלא תגרמנה בעיות לרבות בעיות קשות באיכות השמע והרמקולים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !