אם מדברים על השכרת מקרן לאור יום, מדברים למעשה על גנרטורים למכירה מחירים או אפילו, השכרת מקרן לאור יום. יש התמחויות לא מעטות בבחירה של מקרנים לאירועים כאלה ואחרים וכפי שהייתם בוחרים גנרטורים לאירועים או אפילו ציוד הגברה, יהיה עליכם לתת את הדעת ולבחור מקרנים, בפרט שמדברים על הקרנה ייחודית המתרחשת בבוקר. השוק הפתוח מציע מקרנים ייחודים להקרנת סרטים באור יום. ההקרנה יכולה להתרחש על מסכי לדים וזה בהחלט יכול להעניק איכות גבוהה למדי וברמת שידור רצויה. הכול תלוי בתשומת הלב שלכם ובבחירה הנכונה. על מסכים מקצועיים אפשר לשדר כל מיני תצוגות, סרטים ואפילו שידורי מצלמה במעגל סגור. אם אתם מתכננים אירוע גדול בחוץ, זה בהחלט הזמן לתת לזה הדגשים. כנסים כאלה ואחרים לאור יום, יידרשו מכם להקרין את התמונה הראויה ומכאן שתדרשו לחפש מקרן מותאם להקרנה באור יום.
מסכים לאור יום- רעיונות בחירה
1. וודאו כי הרזולוציה ורמת הצפיפות ראויה. יש לברור כי יהיה ניתן לשדר על המסכים וכי הם יתאימו לכל פורמט נדרש.
2. חשוב לוודא כי המקרן יכול להעניק את כל התשובות תחת קורת גג אחת. עניין הרזולוציה לא פחות חשוב וכך גם מקצועיות של הארה גבוהה וקלות נשיאה.
3. בין היתר יש לנסות את המקרן בזמן אמת ולוודא כי האיכות ראויה ותשמש אתכם לטווח הארוך. במסגרת השימושים הנוספים יש להתאים את המקרן לכל השימושים החל מישיבה ועד לתערוכה חשובה. יש לתת את הדעת ולבחור בקפידה ביחס למצגת מקצועית או אפילו הקרנת סרט פשוט.
טיפים לבחירה נכונה- כל סוגי המקרנים והבחירות הנכונות ביותר
בין כל השאר הבחירות חשוב להזכיר את עניין הקרנת המצגות המקצועיות לקהל גדול או לקהל פרטי יותר. כך גם עוצמת אור ואפשרות שלא לסנוור יתר על המידה. כמו כן יש לתת את הדעת על מאפייני שימוש נכונים של פשוט או מורכב. בסיכום הדבר, בחירת מקרן ראוי, תעשה על פי סקר שווקים מקיף ופילוח מדויק של הצרכים שלכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !