חיפשת ציוד קריוקי לקנייה… אז ראשית, הגעתם לכתובת הנכונה 🙂🙂🙂 למה ?

כי אנו יבואנים של ציוד קריוקי איכותי ומקצועי וזו ההתמחות שלנו ! מיותר לציין כי מחירי ציוד קריוקי אצלנו הם הכי זולים בישראל !

ציוד קריוקי הוא מושג רחב יחסית… ישנם מס’ סוגים של ציוד קריוקי ובלינקים הבאים תוכלו לנווט בין סוגי ציוד הקריוקי שלנו…

לחץ כאן ל: מחירון מערכות הגברה לקריוקי | מחירון בידוריות לקריוקימחירון רמקולים מוגברים | מחירון מיקרופונים אלחוטיים

*** ראו כאן את ההבדלים בין בידורית קריוקי לציוד הגברה קריוקי

 

כמה עולה ציוד קריוקי?

האם קניית ציוד קריוקי עלולה לעלות לכם יותר ממה שציפיתם? שאלות כמו איזה מיקרופון אלחוטי לרכוש, איזה רמקול או כל מה שביניהם, הן למעשה שאלות בסיס שיש להציב על הפרק. אספנו עבורכם כמה תשובות לשאלות החשובות ביותר ויפה שעה אחת קודם.


איזה ציוד צריך לרכוש בפועל?

יש לא מעט אפשריות בעת רכישת ציוד קריוקי. יש מערכות מלאות ויש ציוד קריוקי בסגנון של בידורית קריוקי ( ראו כאן את סוגי בידוריות המומלצות ביותר ). המערכות של הקריוקי באות לידי ביטוי בבחירת מגבר, מיקסר, רמקולים, טלוויזיה או אפילו מקרן מסך. המילים רצות בעד עצמן וכך למעשה יכולים לא מעט אנשים לשיר את השיר הזה או האחר. המיקסר חשוב ביותר והדיסקים של הקריוקי מתחברים לאתרים אשר מעניקים תוכן באופן עצמאי או באמצעות רכישה ייעודית מראש. בין כל הערכות, יש ערכות מתחילות ויש ערכות למתקדמים.

מהי ערכת קריוקי למתחילים?

יש ערכות קריוקי קטנות והן מיועדות למתחילים. ערכות הקריוקי מגיעות עם מיקסר קטן והן באות עם מיקרופונים אלחוטיים ורגילים. הם מתחברים למחשב רגיל והעלות באה לידי ביטוי מ200 שקלים ומעלה. הערכה בסיסית והיא לרוב תתאים לילדים שבכם. המבוגרים ידרשו לעשות סקר שווקים מעמיק יותר בכדי לאתר את הערכה המתאימה. אם הבית שלכם קטן ותרצו ערכת קריוקי שלא תופסת מקום, תוכלו להשיג גם את זה ולשלב באמצעות כישרון פשוט עוד כמה דברים אשר יהפכו את השימוש לקל ביותר. הזמרים שביניכם ירצו לשיר בחופשיות ועל כך תדרשו לרכוש לפחות 4 מיקרופונים על מנת שתוכלו לבדר את האורחים ולא לגנוב למנחה את המיקרופון שלו. עלויות של מיקרופונים מגיעות ל300 שקלים ויותר. הכול בהתאם לצרכים ולרצון שלכם בהשקעה הכללית.

כיצד לרכוש ציוד מתאים?

1. ערכו סקר משמעותי. השוק מוצף בלא מעט הצעות. כך למעשה תינצלו מפיתויים זולים שיעלו לכם יקר בהמשך הדרך.
2. סעו לאחת החנויות היותר נחשבות לסאונד, עם אנשים שמבינים במוסיקה וכך לא תסתכנו ברכישה כזו או אחרת.
3. וודאו כי אתם מקבלים אחריות בגין הרכישה. האחריות תהיה ליותר משנה וכך למעשה תכסו את עצמכם מתקלות מיותרות.

 

ראו עוד במרכז הידע שלנו: 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !