שימו לב !!! אנו היבואנים היחידים בישראל אשר מייבאים את הבידוריות החזקות והעוצמתיות ביותר לצד איכות ומקצועיות. 

חשוב להדגיש ! איננו מוכרים בידוריות “תחנות דלק”.   עדכון אחרון: 13.01.2023

אם אתם רוצים להגיע לתכל’ס, אז לחצו כאן ל: מבצעי בידוריות 🙂🙂🙂

איפה קונים בידורית חזקה ?

כיום, במדינת ישראל, נמכרים עשרות דגמים של בידוריות, אולם למעלה מ-90% מדגמי הבידוריות הם פשוטות ואינן איכותיות ובוודאי אינן חזקות !

מרכז הסאונד, מייבאת דגמי בידוריות איכותיות ועוצמתיות ביותר, ואפשר לומר אף הרמה הגבוהה בישראל. ומיותר לציין במחיר הכי נמוך בישראל.

אז אם אתם מחפשים בידורית זולה ופשוטה.. אנו לא הכתובת עבורכם.. תוכלו למצוא בידוריות אלו בתחנות דלק, הום סנטר וכדומה..

איזה ציוד הגברה אתם צריכים לאירועאיך מזהים בידורית חזקה או בידורית חלשה?

הדברים העיקריים שהופכים בידורית, לבידורית חזקה הם מספר אלמנטים:

1. מפרט המגבר – אם אתם רוצים להבחין בין בידורית חלשה לחזקה, ראשית, הבחינו במגבר, הרימו את הבידורית. אם הבידורית מרגישה בידכם שהיא קלה מאוד, אזי מדובר על הסוג הפשוט יותר של בידוריות, מה שמתורגם בסופו של דבר לעוצמה חלשה, איכות סאונד ירודה, ובלאי גבוה.

2. מפרט האלמנט – אם אתם מגביהים את העוצמה והצלילים מתעוותים, סימן שמדובר באלמנט שחלקו פלסטיק ואינו 100% מגנט כמו בבידוריות החזזקות.

3. מפרט המיקרופונים – מיקרופוני VHF יהיו קלים יותר, ובעלי טווח קליטה חלשה ואיכות סאונד ירודה. לעומת זאת מיקרופוני UHF יהיו כבדים יותר, אבל עם סאונד ברמה גבוהה יותר עם שידור חלק ומינימום ניתוקים והפרעות

 

בידורית חזקה ואיכותית יכולה לעשות את ההבדל בין אירוע בינוני לאירוע מדהים. 

 

אנו נציג בפניכם את דירוג 4 בידוריות החזקות והעוצמתיות ביותר נכון לשנת 2021:

נציין כאן, כי בידוריות אלו, הם לא מהזולות שבשוק, בגלל 3 פרמטרים של מפרט טכני: 1. עוצמה. 2. איכות הסאונד. 3. אמינות.


1. בידורית חזקה ומקצועית 12″ Klark&Helmer Splendor Z

לבידוריות החזקות של קלארק קשה לקרוא להם “בידורית”, זו למעשה ממש מערכת הגברה ניידת בשל “היכולות הגבוהות” שלה והעוצמה החזקה שלהם. הבידורית בגודל של 12″ בעוצמה בלתי רגילה, עם סאונד שטרם שמעתם, מפרט טכני שעומד ברף הגבוה ביותר…הבידורית החזקה הזו מגיעה עם מיקסר מלא! והופכת אותה לבידורית הכי טובה בעולם. ממש כך.

( לחץ כאן לרכישת הבידורית )

סדרת בידוריות  קלארק Splendor נבחרה ע”י מגזין TGspot כבידורית החזקה והכי טובה שקיימת כיום בעולם ובישראל. הבידורית הוצבה במקום ה-1 בדירוג. מחירה גבוה ביחס לבידוריות אחרות (אך שווה כמובן את התמורה…. 🙂🙂🙂 )

 

✅ בידורית Splendor של חברת Klark&Helmer  היא מערכת הגברה \ בידורית ניידץ, הנמתאת בקצה העליון של קטגוריית מערכות הגברה ניידות ובידוריות בכל מה שקשור באיכות, עוצמה, סאונד, ואמינות לטווח הקצר והאורך ! (לחץ כאן לסקירת מוצר המלאה)

בידורית Splendor Z מתכבדת עם נתונים לא שגרתיים בעליל. עם הספק מקסימלי של 800 וואט, ומצויידת באלמנט הוופר של 12  אינץ’. בידורית איכותית Splendor Z יכולה להרעיד חללים גדולים והיא הבחירה הנכונה עבור ערבי קריוקי ואף לאנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים לעשות קריוקי ברמה גבוהה.

✅ בידורית Splendor Z כוללת צמד מיקרופונים אלחוטיים דיגיטליים מקצועיים בתדרי UHF, עם רציפות של 100% !!! 


2. בידורית איכותית Air 3000 

בידורית חזקה מאוד בגודל 15″ , הספק אדיר של 800W, סאונד חם ונקי, מגיעה עם 2 יח’ של מיקרופונים אלחוטיים UHF (הטכנולוגייה הטובה ביותר של מיקרופונים, וכמובן כוללת את כל הפונקציות הקיימות. ( לחץ כאן ללרכישת המוצר )

בידורית קריוקי חזקה – מערכת קריוקי ניידת / בידורית ניידת המשמשת לכל הצרכים המתבקשים כגון: ערבי קריוקי, מסיבות פרטיות בשטח פתוח. מפעילי ימי הולדת בשטח. להטוטנים קוסמים וכדו’.. בידורית קריוקי המספקת צליל נקי ומשובח בעצמה אדירה 800W המתהדרת בנגן MP3 מובנה ,חיבור בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים.

✅ בבידוריות ניידות מסדרת Air תקבלו עוצמה, איכות סאונד ואמינות שאין בבידוריות אחרות!  הבידורית מגיעה עם נתוני פתיחה מעולים. הכוללים: הספק מקסימלי של 700 וואט ואלמנט הוופר של 12  אינץ’, בידורית זו היא בחירה מומלצת עבור מפעלים ומפעילות, אנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים לעשות קריוקי ברמה גבוהה.

✅ כולל צמד מיקרופונים אלחוטיים דיגיטליים מקצועיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים ורעשי רקע !!!

 


3. בידורית חזקה 10″ Klark&Helmer Splendor X

חברת קלארק תופסת מקום נוסף בדירוג, עם דגם נוסף בסדרת ספלנדור, המכונה ספלנדור X. מדובר בבידורית חזקה מאוד, הדומה לאחותה הגדולה (ספלנדור Z ). עם הספק אדיר של 700W , לצד שמירה כל איכויות סאונד גבוהות

( לחץ כאן לרכישת הבידורית )

 

✅  בידורית Splendor X מגיעה אלינו עם נתונים מדהימים . עם הספק מקסימלי של 700 וואט, ומצויידת באלמנט הוופר של 10  אינץ’. בידורית איכותית Splendor X יכולה להרעיד חללים גדולים והיא הבחירה הנכונה עבור ערבי קריוקי ואף לאנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים לעשות קריוקי ברמה גבוהה.

✅ בידורית Splendor Z כוללת צמד מיקרופונים אלחוטיים דיגיטליים מקצועיים בתדרי UHF, עם רציפות של 100% !!! 


 

5. בידורית חזקה Bose S1 Pro

בידורית BOSE אומנם אחרונה ברשימה אבל היא עדיין חזקה יחסית, 🙂 הבידורית מאוד קטנה (6.5″) ואינה חזקה כמו הבידוריות שקראתם קודם, אך היות ומדובר בבידורית של חברת Bose הידועה, זו הסיבה שהיא נכנסת כבידורית מומלצת בדירוג הבידוריות החזקות ביותר של 2021. ראוי לציין כי מדובר בבידורית חזקה עם סאונד פגז ברמה מצוינת לגודלה. היתרון המיוחד שבה הוא בכך שהיא בידורית קומפקטית, אך אחד החסרונות שבה, שאינה מגיעה ואינה מאפשרת לחבר מיקרופונים אלחוטיים.

(לחץ כאן לעמוד מוצר של הבידורית, ורכישת המוצר)

 

 

 

שורה תחתונה = 4 הבידוריות הללו, הם חזקות , איכותיות, ומומלצות מאוד, ומנגד , מחירן יקר יחסית בגלל איכות הסאונד, עוצמה הגבוהה, והאמינות של הבידורית לטווח הקצר והארוך כאחד !

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !