מה היא הבידורית הכי חזקה וטובה בעולם?

כל אדם שלא מוכן להתפשר על איכות הבידורית שואל את עצמו את השאלה הזאת. איכות הבידורית תהיה חייבת להשפיע באופן ניכר על המחיר אותו תשלמו, אלא טכנולוגיה חדשה ומתוחכמת שהחברה בחרה להציב בתוך הדגם היא שתהפוך את המוצר לבידורית הטובה בעולם. על פי רוב, הבידורית הטובה בעולם כיום שייכת לחברת Klark&Helmer, הדגם הוא Splendor Z. האם הבידורית הזו באמת הטובה והחזקה בעולם?

(לחץ כאן כדי לגלות את המחיר ולרכוש)

בדיקה טכנית

חברת Klark&Helmer לא מוכנה לקרוא לדגם הזה “בידורית”, אלא מערכת הגברה ניידת או בעגה המקצועית ” Portable PA System “. בשנת 2020, הציפייה גבוהה ומאוד מסוכן להצהיר על הדגם כעל הדגם הטוב בעולם.

מה כל כך מיוחד בדגם הזה?

בידורית ניידת Splendor Z היא מערכת הגברה ניידת ומקצועית שכוללת בתוכה אלפי תוספות ופיצ’רים חדשים. המערכת מתאימה לבמות הגדולות ביותר ומצד שני היא יכולה להתאים את עצמה גם לחדר קטן. העוצמה המקסימלית של הבידורית עומד על 800W. כמעט בכל בידורית שנפגוש, בחינת עוצמת הוואט היא מאוד פשוטה, מגבירים את הווליום עד הסוף (מצטערים מראש שכנים יקרים), ובודקים את איכות הסאונד כאשר הבידורית בשיא המאמץ שלה, אם קיימים זמזומים, הבס לא נקי וכו’, הבידורית לא עמדה במבחן.

 

בידורית Splendor Z היא מבין הבידוריות היחידות שעומדות במבחן הזה בכבוד רב. למעשה, הייחוד העיקרי של Splendor Z הוא שיש בה הכל, בין אם מדובר על מיקסר מובנה עם 4 ערוצים, לימיטר, סוללה עוצמתית המספיקה ל 6 עבודה לפחות, אלמנט וופר וטוויטר בסנכרון מלא ועוד. אין מה להגיד, מבחינה טכנית, חברת Klark & Helmer לא חסכו באף פרט קטן. היתרון הענק שיש במערכת זו הוא המיקסר המובנה ובו מעבד סאונד DSP איכותי. המעבד משפר באופן ניכר את חווית השמיעה והופך את המכשיר לפשוט ומהיר לתפעול. כמו כן, חשוב לציין שאפשר לחבר כמה מכשירים בו זמנית למערכת, בין אם מדובר על כלי נגינה ובין אם מדובר על מיקרופונים, טאבלטים וכו’… 

עיצוב חיצוני

אם המכלול של הדגם כל כך טוב, זה משנה איך החיצוניות שלו? הטובה היא, כמובן שכן. הדבר הראשון שאנו רואים הוא זה שגורם לנו לבדוק את המוצר. Splendor Z מעוצבת בצורה מושכת עין ללא ספק, אך העיצוב אינו רק בשביל מראית עין. לבידורית זו יש אריזה קשיחה השומרת על המוצר במקרה של נפילה. כמו כן, יש חופה אקוסטית שדואגת לכך שגם במצבי רוח קיצוניים, איכות השמע לא תרד אפילו מעט. מלבד לכך, משקל המוצר עומד על 22 ק”ג, אך הבידורית מצויידת בידיות אחיזה נוחות ובגלגלי טרולי. 

מפרט טכני:

  • דגם: Splendor Z
  • עוצמה: 800 וואט
  • אלמנט (וופ’ר): 12 אינצ’
  • טוויטר; 1.35 אינצ’ 
  • הגנה (לימיטר): יש
  • אפקטים: delay, reverb 
  • ערוצים (ברוטו): 4 ערוצים
  • ערוצי מונו (מיק’): 4 ערוצים
  • סוג הכניסות: XLR+PL+RCA
  • כניסות: bluetooth, usb, line in
  • משקל: 22 ק”ג
  • מאפיינים מיוחדים; מיקסר מובנה, מעבד DSP

 

תוספות

מלבד לכל מה שאתם מקבלים כבר עם המוצר, כאשר תפתחו את המוצר תופתעו לגלות שלא מדובר על מערכת הגברה ניידת בלבד. בנוסף למערכת עצמה, תקבלו גם שני מיקרופונים אלחוטיים מסוג UHF. מיקרופונים חדשים ומעוצבים מתאימים למפרט הטכני של מערכת ההגברה עצמה. בנוסף, ישנו גם שלט קטן שהופך את ההפעלה לפשוטה מאוד. אם אתם מסתבכים, יש גם חוברת הפעלה. אבל לפני הכל, תוציאו את כבל החשמל וחברו את הבידורית.

לסיכום

חברת Klark & Helmer החליטה להציב רף מאוד גבוה לכל המתחרות בשנת 2020, ואכן הצליחה. Splendor Z היא הבידורית הכי חזקה וטובה בעולם כיום, ואנו בטוחים שהחברה כבר עובדת על הדגם הבא בסדרה. דגם זה הפך למוצלח כל כך בגלל שאין צורך לרכוש שום דבר נוסף מלבד לבידורית עצמה, הכל כבר כלול בתוך מערכת ההגברה. דגם זה יכול לשמש אותנו לכל פן שנרצה, ובכל מקום אליו נלך. הבטרייה החזקה יכולה נשמרת לשנים ארוכות, המערכת עצמה עמידה. חשוב כמובן, להתייחס למערכת ההגברה באופן תקין ולשמור עליה בתום השימוש ובזמן השימוש. שימו לב כי יש כיום כבר מספר זיופים לדגם הזה ולכן חשוב לרכוש אך ורק מחנות סאונד והגברה מורשת. 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !