הרגע הגדול הגיע ואתם תרים אחר משהו שיהפוך מקורי נוכח העובדה כי כבר שכרתם ציוד הגברה להשכרה או אפילו רמקולים עתידיים למסיבת קריוקי. ציוד למסיבת קריוקי יצריך מכם לעשות סקר בדיוק כמו שאר הדברים. כאן יש לשים הדגשים בבחירת ציוד אשר יוכל לשמש את ההנאה והבידור שלכם לאורך זמן. הכול תלוי בבחירות שלכם. איזה ציוד יש לבחור? לאחר בחירת רמקולים כאלה ואחרים, מגיע השלב של בחירת הציוד המתאים. זה שיעלה בכם חיוך לאורך זמן.
כיצד לבחור ציוד למסיבת קריוקי
1. יש לערוך סקר שווקים מקיף שיכלול לא רק עלויות. מה גודל הרמקולים או הבידורית? האם תבחרו בבידורית שתציע לכם הכול או ציוד למסיבת קריוקי קצת שונה ממה שאתם מורגלים אליו?
2. כמה מיקרופונים תכלול הערכה בפועל? חשוב לציין כי אם אתם מתכננים מסיבת קריוקי למשך זמן ארוך, ראוי לרכוש לפחות מיקרופון נוסף. כמות האנשים היא חלק שיש לקחת בחשבון. אם יש המון אנשים במסיבה, כולם ירצו לשיר בו זמנית ועל כך יהיה עליכם לתת את הדעת בהתאם.
3. כמו בכל דבר, אין להתפשר על ערכות זולות. אותן ערכות שניתן לרכוש במבצעים נשארות גם כגדר מבצע.
4. איפה אפשר לרכוש ציוד אם לא במקומות בעלי שם ומוניטין? כאן למעשה ראוי לרכוש ממקומות מורשים המבינים ומכירים את עניין הסאונד, ההגברה וכל מה שביניהם.
אחריות ותו תקן
השלב הבא קשור ברכישת מוצר עם אחריות ותו תקן. לאחר התאמת הציוד למסיבת הקריוקי הפנימית או החיצונית, נשאר לרכוש תו תקן. תו התקן מעניק את כל הזכות ואת כל האמירות כי המוצר אכן מקרין איכות ללא פשרות. נכון להיום ניתן לאתר תו תקן בינלאומי וארצי גם יחד. כך למעשה יודעים כי הרכישה תישאר הרבה אחרי. אחריות המוצר הוא גם חלק שיש לקבל ועל כך יש לתת הדגשים של שלוש שנים לפחות. כמו כן, רצוי לבצע רכישה קרוב למקום מגוריכם ולא ממקום שלא תוכלו לשלוט על העניינים בפועל. כך למעשה תוכלו גם אתם להוציא מסיבת קריוקי לפועל.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !