אחד הגורמים שהפכו את חווית הקריוקי לפופולרית בעולם ובישראל בשנים האחרונות, היה האפשרות לחבר מיקרופון דינמי אלחוטי למגבר הקריוקי ובכך הפכה החוויה להרבה יותר מהנה לאורחים המשתתפים. אם בעבר טווח התזוזה היה מוגבל בשל הכרח להשתמש במיקרופון בעל כבל בלבד, הרי שהיום מגבלה זו לא תקפה.

איך מחברים מיקרופון לערכת קריוקי ?

מיקרופון קווי (עם כבל) – בכל בידורית ישנה כניסה שנקראת MIC INPUT או MIC 1 לשם מחברים באמצעות כבל PL-XLR את המיקרופון אל הבידורית. מיקום הכניסה משתנה מבידורית לבידורית.

בידורית

מיקרופון אלחוטי – אם המיקרופון האלחוטי המקורי של הבידורית אבד לכם, אתם קצת בבעיה… כי כל מיקרופון אלחוטי יש לו תדר שונה משלו (ויש מאות תדרים…)  ובשביל להתאים מיקרופון אתם תצטרכו להגיע אלינו עם הבידורית..


אמנם עדיין ניתן להשתמש במיקרופונים חוטיים ואכן הם זולים יותר וגם לפעמים מספקים את הדרוש, אך כניסת המיקרופון האלחוטי לשימוש תכוף בעולם הקריוקי הפך כבר לנחלת הכלל והבדלי המחיר הפכו את המיקרופונים החוטיים לציוד מיושן יחסית גם אם זול יותר ואמין במיוחד.

לחץ כאן ל: מחירון מיקרופונים | מחירון מיקרופון אלחוטי | מיקרון ערכת קריוקי | מחירון בידוריות

למרכז הסאונד חלק גדול במהפכת הקריוקי של השנים האחרונות בישראל, שלל דגמים של ערכות קריוקי נבחרות נכנסו לשוק וההתפתחות של הענף הייתה מהירה. מרכז הסאונד מומחה בעולם הקריוקי ורק אצלנו תקבל הדרכה מלאה וייעוץ בהרכבת הערכה האיכותית ביותר שתשרת את מטרתך בצורה מהימנה.

ולאחר שתדאג חיבור המיקרופון לערכת הקריוקי (בין אם אלחוטי או לא) אתה מוכן ומזומן ללחוץ PLAY ולהתחיל לשיר עם הפלייבק את השיר האהוב עליך יחד עם האורחים.

מבצעים והנחות למיקרופונים איכותיים עבור ערכות קריוקי מושלמות – רק במרכז הסאונד, חבילות דיסקים מיוחדות לערבי קריוקי, שלל מקרנים ומסכים איכותיים שישלימו את התמונה ויהפכו את אירוע הקריוקי שלך לחוויית מולטימדיה מושלמת ומהנה – הכול במחירים הזולים ביותר בארץ, אחריות מלאה ואפשרות לאספקה ומשלוחים לכל חלקי הארץ – רק במרכז הסאונד.
צריך לחבר מיקרופון לערכת קריוקי? כנס לאחד הסניפים של מרכז הסאונד ותתנסה בציוד בעצמך. רק כך תוכל להבין איך לתפעל את הציוד ללא תקלות, בצורה הטובה ביותר, ותדע להרים אירוע קריוקי מושלם בביתך או בכל מקום אחר.
איך לחבר מיקרופון בקלות ובמהירות לכל ערקת קריוקי – אין פשוט מכך, בין אם מדובר בכניסת PL או בכניסה אחרת על ידי מתאם, מדובר בפעולה פשוטה אך בכל מקרה נשמח לייעץ לכם בנושא ולהדריך אתכם בכל הנוגע לחיבור בטיחותי של ערכת קריוקי לחשמל ומקור הסאונד. לייעוץ הגברה מקצועי היכנסו לאחד הסניפים או צרו קשר דרך האתר ונשמח לחזור אליכם עם פתרון מהיר ומקצועי.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !