סרטונים מרגשים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מכל חתונה, בר מצווה או חגיגה אחרת. לכן ברור מדוע גם אתם רוצים לעשות לחברים שלכם שהזמינו אתכם לאירוע סרט בלתי נשכח. זה לא משנה על איזו חגיגה מדובר כי בכל מקרה שווה להשקיע ולהתחיל עוד היום את הכנת הסרט שאתם עושים. האם אתם רוצים לעשות משהו מרגש? מצחיק? או אולי שנון? בנוסף לכך, כדאי יהיה לחשוב גם איך אתם רוצים לצלם ולהפיק הכול. זה נכון אומנם שאתם יכולים לעשות את הדברים גם רק בעזרת הטלפון הנייד שלכם כי לכולנו יש מצלמות וידאו, אך האם זה כדאי? לא בטוח. כאשר פונים אל המומחים בתחום ניתן להגיע הרבה פעמים לתוצאות עוד יותר יפות ומוצלחות ואתם תראו שבצורה כזאת הקהל יתלהב עוד יותר מהעניין. בנוסף לכך שצריך לחשוב על שאלת הצילום וההפקה, כדאי יהיה גם לתת את הדעת על סוגיית ההקרנה. העניין הוא שאומנם בהרבה מאולמות האירועים יש מקרנים, אך מה עושים אם האירוע מתקיים בחוץ? ומה תעשו אם תשקיעו כל כך הרבה בהפקת הסרט אך לא יהיה במקום מקרן? לשם כך כדאי יהיה לחשוב על השכרה או קנייה של ציוד הקרנה ויפה שעה אחת קודם.

 

איך לבחור את המקרן הטוב ביותר שקיים?

 

ראשית, אנחנו מציעים לכם לחשוב האם אתם רוצים לשכור או לקנות את ציוד ההקרנה הדרוש לכם כי יש הבדלים בין השניים. בהשכרה אתם יכולים ליהנות ממחירים נמוכים יותר אך בקנייה אתם תיהנו מכך שמעכשיו יהיה לכם מקרן שיוכל ללוות אתכם תמיד לכל מקום. בנוסף לכך, חשוב מאוד לבדוק שאתם קונים או שוכרים מקרן שיהיה כמה שיותר איכותי כי זה תמיד משפיע על מה שרואים בסופו של דבר. מקרן מאיכות ירודה יפגום בסרט שעבדתם עליו כל כך קשה ולכן עדיף לבחור בכל זאת באופציה של ציוד הקרנה מוביל.

 

איך יודעים מאיפה כדאי לקנות או לשכור את הציוד?

 

זה לא באמת משנה אם אתם בוחרים לקנות את הציוד שלו אתם זקוקים או שאתם מעדיפים לשכור אותו כי בכל מקרה אתם צריכים לבחור את המקום הטוב ביותר שיש. האם אתם מעדיפים לבצע את הרכישה אונליין? או שאולי אתם רוצים להגיע באופן פיזי לחנות? ואיך תדעו שאיזה סוג של ציוד הקרנה אתם צריכים? שימו לב שיש מגוון רחב לא רק של מכשירים אלא גם של חנויות וחברות שעוסקות בתחום הזה כך שבהחלט כדאי יהיה לבדוק אל מי אתם פונים. אם תבחרו חברה מנוסה עם אנשי מקצוע שחיים ונושמים את התחום הזה תוכלו להיות בטוחים שגם תקבלו שירותי ייעוץ בדרך. שווה להשקיע בסוגיה הזאת כי אם כבר הכנתם סרט יפה מכל הלב אז למה לא לדאוג לכך שהוא גם יוקרן במלוא הדרו?

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !