איזה רמקולים כדאי לקנות? מה נדרש על מנת להפיק מסיבת קריוקי לילדים. איזה רמקולים הכי טובים? יש לא מעט שאלות אשר תעלו בטרם תבצעו רכישה כזו או אחרת בעוד רכישת הרמקולים משתנה בהתאם לצורך ולמטרות אותן תציבו לפני הכול. במאמר הבא נעסוק בעיקר בנושאי רכישת רמקולים אשר ישמשו אתכם לטווח הארוך.

להבין את המשמעות- רמקולים פאסיביים או אקטיביים

לפני שתחליטו האם לרכוש רמקולים פאסיביים או אקטיביים, בואו ונדבר על המשמעות בפועל. הרמקול הפאסיבי הוא למעשה רמקול שאיננו מכיל מגבר והוא ידרוש מכם רכישה של מגבר חיצוני כחלק בלתי נפרד מכל השאר. רמקולים אקטיביים לעומת זאת, מדברים על מגבר המחק אותות חשמליים המגיעים ישירות מהמגבר ללא הגברה. האות מועברת לרמקול וכך למעשה משיג את המטרה.

יתרונות של בחירת רמקולים- במה לבחור?

אם תבחרו רמקולים אקטיביים, תבחרו למעשה רמקולים נוחים לשימוש. המגבר והרמקול מגיעים כיחידה אחת והם מפיקים ישירות את הצליל מבלי להתאמץ יתר על המידה. כך גם הגברת תחום התדרים באופן אוטומטי. יתרון נוסף בא לידי ביטוי בהתאמת ההגברה והאיכות לתדרים השונים. חשוב לציין כי לצד כל הבחירות יש לא מעט סוגים של רמקולים המביאים לא מעט שיפורים לשוק הפתוח. עם הזמן והקדמה, הגיעו כמה וכמה נקודות של שיפורים ושמע והיכולת להפריד את התדרים השונים לרמקולים ולתכנן רמקולים בודדים באיכות גבוהה, העניקו לא מעט יתרונות מוצלחים להפקת כל הצלילים הנדרשים- החל מצליל נמוך ועד לצליל הגבוה.

מה מתאים ומה פחות? להבין את המשמעויות

בטרם תרכשו את הרמקולים המותאמים. תדרשו לקחת בחשבון את תדירות הצלילים. יש תדירות נמוכה הקשורה בעיקר בצלילים נמוכים עם אורך גל גדול ומכאן שנדרשת הזרמה גדולה של אוויר שלא תתאפשר לכם ברמקול קטן. כאן למעשה תדרשו לרכוש רמקול גדול שיוכל להכיל גם את הצליל הנמוך ולהעניק הזרמה גדולה של אוויר בפועל. הצלילים המהירים יותר ידרשו מכם הרבה מעבר ל רמקול רגיל- כאן תדרשו לרכוש רמקולים קטנים בכדי להניע בתדירות גבוהה את הצלילים הגבוהים ביותר על הצד הטוב ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !