כיצד משיגים אירוע מושלם לכל מטרה? קוראים לזה הגברה ותאורה לאירועים. האם בכל מצב תדרשו לאתר הגברה ותאורה למכירה? יש מצבים בהם תוכלו להסתפק גם בבחירת השכרת מקרן לחתונה  או אפילו ציוד הגברה שיענה על הצורך החד פעמי. אם האירוע חשוב לכם ביותר, תדרשו לבדוק בראש ובראשונה כמה  אנשים יהיו באירוע. האם תוכלו לשכור ציוד פשוט או יקר יותר? כאן יידרש מכם לפנות ליודעי דבר בלבד. אספנו עבורכם כמה טיפים לרכישה נכונה.

בחירת מוצרים זולים

כמו בכל דבר, גם כאן תדרשו שלא לבחור מוצרים זולים יתר על המידה. בחירות זולות עלולות להסתכם כיקרות בהמשך הדרך. לצד הרכישה יש לאתר שירות שאינו זול יתר על המידה. גם אם חשקה נפשכם לחסוך בעלויות, ראוי שלא להתפשר על עלויות בפרט אם העלות הזולה מחשידה יתר על המידה. השלכות לגבי האירוע תבואנה, הכול תלוי בעלות סבירה ולא זולה יתר על המידה.

מטרות לפני הכול

גם כאן תדרשו לבחור ולהתאים את המטרות בהתאם. מה הדרישות אותן תציבו לעצמכם? מה סוג האירוע וכמה אנשים עתידים להגיע? גם המקום הגדול, הקטן או הפתוח חשוב ביותר. בחירת הציוד קשורה באקוסטיקה ומכאן שתדרשו לתת את הדעת בכדי שלא לתת אותה לאחר בחירה לקויה בציוד שאיננו מותאם. יש לבחור זוג רמקולים מותאמים ולבחור את גודלם על פי המטרות והרצון של הפקת האירוע בסופו של דבר.

לבחור מוצר מקורי על מוצר יד שנייה?

אם אתם בוחרים ציוד הגברה, ראוי לבחור מערכות מתקדמות בלבד. יש לבחור רמקולים קלים לנשיאה ולא כבדים יתר על המידה. רכישת רמקולים עם מגברים, תחסוך אף היא בעלויות כאלה ואחרות. כך גם באשר לבחירת ציוד להשכרה ולא בהכרח לרכישה. על מנת שלא להסתכן, אם בכל זאת תרצו יד שנייה, ראוי לבחון את המוצר באמצעות יודעי דבר בלבד. בסיכום דבר, התחשבו במטרות, כמה אנשים מגיעים בפועל למקום? מי יהיה האדם שיבחר את הציוד ואף יתפעל אותו? חפשו את התשובות הראויות והציוד הטוב ביותר יגיע ישר לידכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !