לא מעט אנשים יעידו על חוויה של צפייה מושלמת. הרצון להפוך אירוע למרגש, להעביר את המסר בהרצאה או אפילו לגולל סיפור חיים שלם, מתחיל ונגמר בנישה של השכרת מסך למקרן. אז מה צריך בעצם? השכרת מקרן לאירוע או אפילו השכרת מקרן לחתונה? מדוע חשוב ביותר לרכוש את המסך הנכון למקרן הנכון? אספנו עבורכם מידעים באשר לרכישת מסך המותאם לאירוע, למטרה ובעיקר למקרן הנבחר. כך תוכלו גם אתם לשים את היד על הבחירה הנכונה ביותר בדרך להגשמת המטרה הנכספת.

להשכיר מסכים- אירוע קטן

אם מדברים לצורך העניין על אירועים קטנים, המטרה והצורך ישתנו מן הסתם. השכרת מסכים מותאמים לעשרה עד 70 איש ,ינועו בגודל או רוחב של מטר עשרים ועד לגודל של 2 מטר. הכול תלוי במיקום הרכישה. אם תבחרו לרכוש נכון, לבטח תמצאו גם את המקום המתאים לרבות רכישה של מסכי הקרנה. כל שיידרש מכם הוא לאתר חצובה בגודל ראוי והנה, חווית הצפייה וההתרגשות מתחילה.

מסכים לאירועים גדולים

  1. וודאו כי האירוע מובנה על לפחות מאה אנשים ומגיע ללא פחות מ450 איש. יש לבחור מסכי הקרנה בגדלים של לא פחות משתי מטר לפחות.
  2. יש צורך לבצע סקר שווקים של מסכי הקרנה הממוקמים גם על חצובה והם חלק ממגוון של מסכים ניידים בגדלים של לא פחות משלוש מטר.
  3. אם מדברים על אירועים גדולים למדי, מדברים על יותר מ500 איש וכאן תדרשו להשיג מסכי ענק מקצועיים אשר יספקו את האמינות המרבית.
  4. איזה מסך מותאם בפועל לאירוע? מי הקהל הצפוי להגיע? מהו הפתרון המתאים להקרנה כזו או אחרת?

סוגי מסכים- מקרן אחורי לכל מטרה

כאשר מדברים על פתרון בצורת מקרן אחורי, מדברים על מצבים שיהיה ניתן להציב את המקרן מאחורי מסך ההקרנה. מדברים למעשה על מסך מיוחד שיקרין מצגות בצורה המדויקת ביותר משני צידי המסך. היתרון הגדול בא לידי ביטוי בחוסר שיבוש של תפיסת מקום יתר ומעבר חופשי לאנשים מבלי שמישהו יצוץ על מסך ההקרנה וישבש את מהלכו.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !