לחץ כאן למעבר ל: מחירון מדונה מיקרופון אלחוטי

סט מיקרופון אלחוטי להופעות – עניינים חשובים:

מה חשוב להבין לגביי מיקרופון מדונה אלחוטי:

מה הסט של מיקרופון מדונה כולל?

משדר :  משדר האלחוטי המורכב בתוך המיקרופון הידני או ביחידת המשדר המתחברת למדונה או למיקרופון דש. המשדר דורש מתח של סוללה אחת או יותר

מקלט : הבסיס שמתחבר למערכת ההגברה באמצעות כבל. חשוב : המקלט דורש מתח חשמלי .

אביזרים נוספים: סוללות למשדר + כבל המתחבר למערכת ההגברה.

מהם הפרמטרים החשובים בקניית מיקרופון מדונה אלחוטי

תדר שידור של המיקרופון האלחוטי:  VHF או UHF. שידור בתדר VHF יעיל בטווח ממוצע של 20 מטר בעוד שידור בתדר UHF מאפשר טווח קליטה מורחב 50-100 מטר.

משדר של מיקרופון אלחוטי מופעל ע”י סוללות AA או סוללות מרובעות 9 וולט. עדיף חד משמעית לקנות מערכת שפועלת על סוללות AA שכן ניתן למצוא סוללות נטענות עם הספק טעינה גבוה, בעוד סוללות 9 וולט מגיעות עד הספק של 900 מילי-אמפר בלבד.

מקלט של מיקרופון אלחוטי בעל 2 אנטנות (דיוורסיטי) עדיף על מקלט בודד: מקלט זה מדמה קליטה כפולה משני אזורים שונים ולכן גם כאשר יש גורם מפריע החוצה את קו אחת האנטנות, השידור נמשך ברציפות.

מחבר: ישנה גם חשיבות לסוג המחבר בין המיקרופון למשדר:  כאשר הוא ננעץ בהברגה, זה בדרך כלל יותר אמין ולא שובר אצת החיבור אלא אם כן לא מפרקים אותו בסוף שימוש.

מדונה אלחוטית סנהייזרמה עושים כאשר יש צורך בשימוש של כמה מיקרופונים אלחוטיים לאותו אירוע:

חשוב להשתמש במיקרופונים שמשדרים בתדרים שונים,  על מנת שלא תהיה התנגשות ביניהם. מומלץ לבדוק את התדרים שנמצאים בשימוש עם מיקרופונים קיימים

לסיכום :

פרמטרים רבים ודקויות טכניות מחייבות אתכם לדעת היטב מה המכשיר בו אתם מעוניינים. לצורך כך התייעצו עם איש מקצוע בחברה המשכירה , ניסיון הוא הדבר החשוב ביותר, כמו גם אמינות ואיכות.

אל תסתבכו :

בחרו מקום מקצועי שיתאים עבורכם חבילה כוללת של סט מדונה אלחוטי ולא תצטערו  –  באמצע הופעה אסור לכם שתהייה תקלה, לכן הגיעו מוכנים והשקיעו מחשבה לפני רכישה או השכרה של סט מיקרופון מדונה אלחוטי

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !