לא מעט אנשים רוצים לחוש על גג העולם. הם רוצים להפיק מופע מושלם משלהם חרף חוסר היכולות או פוטנציאל המקום. האם אפשר לנצח חלום? הכול תלוי בציוד הנכון. אם תרכשו מיקרופון מדונה אלחוטי למכירה, רמקולים מוגברים או אפילו מיקסר אומנים לקריוקי מכירה, אולי תוכלו גם אתם לצור מופעי במה מרהיבים תחת קורת הגג הפרטית שלכם.

להצליח באמצעות רכישה מקצועית

אם מדברים על סט מדונה מקצועי, מדברים על סט אלחוטי ברמה הגבוהה ביותר. בין אם מדובר במסיבה ביתית או מסיבה המונית, ראוי להפיק מסיבה מושלמת באמצעות משדר אלחוטי מקצועי עם טווח קליטה רחוק עד כמה שניתן. למעשה 25 מטר יספקו את המטרה.

מהם השימושים המקצועיים של מיקרופון המדונה

קיימות לא מעט אפשרויות בדרך להצלחה. אם תרצו להפיק מסיבה בלתי רגילה, מיקרופון המדונה יכול לשלב מופע מדהים כאירוע בת מצווה שתרצו לארגן בבית. כך גם לגבי אירועים מוצנעים שתרצו לייצר בבית או מחוץ לתחום ההמוני יתר על המידה. באמצעות המדונה, תוכלו להפעיל לא מעט אורחים ובפרט את ילדי בת המצווה כאירוע בלתי נפרד. מיקרופון המדונה אמור להירכש כמו כל השאר ואין לוותר על אחריות בתוקף לשנה ואפילו יותר. כמה זה יעלה לכם? כמה שפחות? לא בהכרח ובפרט שמדברים על רכישה לטווח הארוך. שירות תיקונים זמין, רכישה בעלת שם ומותג ובעיקר המלצות של יודעי דבר יסייעו לכם לרכוש את הרכישה המתאימה ביותר להמשך התהליך על הצד הטוב ביותר.

מפרט של מיקרופון מדונה

כפי שכבר אמרנו, התדר והשינוי  הינם קריטיים לחלוטין. אם תוכלו לשנות את התדר ולהרחיק לכת, הרי שבחרתם מיקרופון איכותי יתר על המידה ויפה שעה אחת קודם. אחריות? עלויות סבירות על פי מחירי שוק? המלצות? כל אלו יספקו לכם את כל התשובות.

סט מדונה אלחוטית מקצועי ברמה גבוהה.
מסופק עם משדר אלחוטי שנאי ומדונה+דש.
טווח קליטה עד 25 מטר.
מיועד לשימושים רבים

ניתן לשלם עד 12 תשלומים שווים בכרטיס אשראי ללא ריבית וללא הצמדה
*
ניתן לשלם בשיקים מספר תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !