אם אתם צריכים ערכת קריוקי ביתית או אפילו ערכת קריוקי למקום גדול, חשוב לסמן את המטרה של האירוע. לאחר בחירת ציוד הגברה לאולפן או ציוד הגברה לאירוע, הייתם לבטח מעלים שאלות מרובות שחלקן קשורות גם במתחם המסיבה או בגודלו לרבות כמות האנשים. אז מהן השאלות הנכונות שראוי לשאול?מה חשוב ביותר לדעת לפני שרוכשים ציוד הגברה מתאים ? כאשר מדברים על ערכת קריוקי לכל דורש, נשאלת השאלה האם אפשר לבצע מסיבת קריוקי ישירות ממתחם קטן ביותר? הכול ניתן ויעיל- תלוי כמה כסף ומה התקציב שיש לכם.
טיפים לבחירת ערכת קריוקי
1. שאלו את עצמכם, האם מדובר בבחירת מותג או במוצר שיבטיח לכם כי אכן מדובר במוצר ששווה את השקעתכם? שנייה לפני שאתם משלמים את מיטב כספכם, יש לברור מה מספקת ערכת הקריוקי. קיים הבדל בין ערכה המותאמת למקום קטן או לבחירת ערכה לבית שלם או אולם גדול.
2. מה תקבלו במסגרת הרכישה? האם יש עוד כמה דברים שפסחתם עליהם?מה תקבלו במסגרת הרכישה הרבה מעבר לאותו מיקרופון אלחוטי? בכל מסיבה, תמיד יקומו יותר משני אנשים לשיר ומכאן שתדרשו שיהיה לכם את כל הציוד הנדרש באופן תמידי בנוסף לשאר הציוד.
3. היבט נוסף הוא המיקסר אשר יסייע לברור את כל מגוון הקולות והסאונד. בלעדיו מאוד קשה ללא ציוד הגברה ובפרט ערכת קריוקי שהרי מרבית האנשים מתיימרים לשיר ללא זיופים.
מקומות ראויים לרכישה
חשוב לרכוש ערכות רק בחנויות בעלות שם ומותג. אין להתפשר אלא על הטוב ביותר. לאחר שתעשו סקר שווקים מקיף, רצוי לברור שתי ערכות ומתוכן להחליט את הטוב ביותר. מה אתם ממליצים בפועל? אלו חנויות מוסיקה יש בשוק הפתוח? כיצד תוכלו להשאיר את הדאגה הרבה מרחוק? בכדי ששום דבר לא ישתבש, ראוי לברור את הציוד המתאים ויפה שעה אחת קודם. לצד כל הרכישות האחרות ותשומת לב לרכישות כאלה ואחרות, רצוי לשים את היד על המוצר הנכון ביותר עבורכם- ציוד הגברה מתאים אשר יעניק לכם את יכולות השירה הטובות ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !