השכרת ציוד הגברה ותאורה או לחילופין ציוד הגברה לאולפן באים לידי ביטוי בכמה וכמה פרמטרים חשובים ביותר. מה צריך לדעת לפני ציוד הגברה לקנייה? לאלו מטרות משמש הציוד בפועל? כמו בכל דבר, יש להציב את המטרה ורק לאחר מכן לבחור את הציוד המתאים ביותר. אספנו עבורכם כמה נקודות ראויות למחשבה.

כיצד לרכוש ציוד הגברה לאולפן?

  1. איזה ציוד תדרשו לרכוש? לרוב, ציוד הגברה מיועד גם למופע חזרות וגם להקלטות. השאלה היא עד כמה המקום מותאם בפועל?
  2. ציוד הגברה ראוי לרכוש במקומות בעלי שם ובעיקר בתחום של ציוד והגברה המופנה לאולפן בפועל. בין כל שאר הציוד תדרשו להשיג מוניטורים, מיקסר סאונד, מיקרופון ייחודי לנטרול הרעשים מסביב אך לא פחות חשוב, סביבת אולפן שתתאים את עצמה לציוד בפועל.
  3. אתרי האינטרנט מקיפים אתכם בלא מעט מידע שיכול לסייע לבחור מוניטין, מוצר מותאם ובעיקר מוצר שיכול להניב לכם אחריות.

אולפנים ביתיים- בחירה נכונה

בחירת ציוד אולפנים לבית, ציוד יקר? לא בהכרח. יש לא מעט אפשרויות לספק את כל התשובות לעבודה מושלמת באמצעות רכישת מיקסרים, הפקת סאונד ואפילו חיבור כמה ערוצים מותאמים מראש. יש כמה וכמה מיקסרים בהתאם לדרישות והתקציב אותו תקציבו בפועל. אפשר לבחור ציוד מתקדם ואפשר לפסוח ולבחור ציוד עכשווי שגם יניב את המטרה. חשוב להגיד כי שליטה טובה באולפן תבוא לידי ביטוי רק בבחירת ציוד טוב. סביבה מקצועית? אפשרית בהחלט.

להשכיר את השירותים הטובים ביותר?

סקר שווקים לרבות מכירה או השכרת ציוד, באים לידי ביטוי בבחירת חברה ראויה. חשוב לקחת בחשבון את הידע והניסיון ולהתאים את הכול לאולפן הביתי. יש לקחת בחשבון את ההתאמה לציוד המתאים ביותר ולאזור בו ממוקם חדר החזרות או אולפן ההקלטות בפועל. גם כאן ראוי ואפשר למזער בחירה ולרכוש בעלות קטנה יותר, הכול תלוי במי שמגיע אתכם לרכוש את הציוד ובעיקר ביודעי דבר שיכולים להמליץ לכם לרכוש “בעיניים עצומות” את המוצר הטוב ביותר. בסיכום דבר הכול עניין של הצבת מטרות- כל השאר עניין של בחירות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !