המסיבה כבר מתחילה ואתם רוצים להפוך ערב לבלתי רגיל. מכל הערבים הבנאליים, הגיע הזמן לשנות את כללי המשחק ולהשיג מסיבה בלתי רגילה. מסיבת שירה באה לידי ביטוי לא רק בבחירת מסך הקרנה חשמלי או מקרן להשכרה, היא בהחלט באה לידי ביטוי גם בבחירת מיקרופון מקצועי לקריוקיוכאן למעשה באה לידי ביטוי כל המסיבה. אם תבחרו ציוד פחות טוב, זה אולי יגרה מהמסיבה בעוד בחירת מיקרופון שאיננו מקצועי דיה ייקח מכם את ההנאה הרצופה של חגיגת קריוקי בלתי רגילה.

מה ההבדל בין מיקרופון מקצועי לבין מיקרופון רגיל?

אם תבחרו מיקרופון נייח או אפילו מיקרופון רגיל, אולי זה יספק את ההנאה הנדרשת ומאידך, הכול בהתאם למטרות ולעלויות אותן תציבו לעצמכם בפועל. כמה אנשים יהיו במסיבה? האם המסיבה מתקיימת במקום סגור או פתוח? כל הפרמטרים הללו אינם קשורים רק לרמקולים אותם תשכרו אלא גם למיקרופון אותו תתאימו למסיבה. בהגיעכם למסיבת קריוקי, ההתרגשות תהייה בשיאה כאשר תרצו לייצר שיר או להפגין יכולות שירה מעולים. כיצד עושים זאת? תתפלאו לשמוע, גם אם אין אתם זמרים גדולים מהשורה, תוכלו להפוך לכאלה בזכות בחירה אחת נכונה. איכויות של מיקרופון רגיל שונות בתכלית השוני ממיקרופון מקצועי המיועד לשירה ובפרט לקריוקי. ההבדל ברכשים ואפילו בתרגום הקול- שהרי זהו תפקידו של המיקרופון הרגיש נוכח כל הרעשים והיכולת לנטרל הכול מלבד ליפות את שירתכם נוכח כל חגיגת הקריוקי הגדולה.

רכישה, זמן ופרטים קטנים

היכן ניתן לרכוש מיקרופונים בפועל? אם תשאלו את המקצועיים ביותר, הם יעידו בפניכם כי עדיף לרכוש מיקרופונים אך ורק במקומות מקצועיים כמו חנויות מוסיקה או חנויות הגברה. אם תרצו לרכוש מוצר יד שנייה ולחסוך בעלויות, תוכלו בהחלט לבדוק אפשריות ובפרט שתבדקו כי אתם מבינים דבר אחד או שניים בנושא. שאלו את האנשים שאתם אוהבים ומכירים, הם לבטח מבינים בתחום ההגברה והסאונד ומכאן שיוכלו לסייע לכם לרכוש את הרכישה הנכונה על מנת שתוכלו גם אתם להשלים את מסיבת הקריוקי ולעשות את ההפקה שעליה חלמתם והעיקר? בחירתכם הנכונה נוכח כל שאר בחירות השוק הרגילות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !