האם אתם בדרך לאירוע בלתי נשכח? כמה משתתפים נמצאים באירוע? באיזה אירוע מדובר? אם מדברים על מסך הקרנה חשמלי, או בירור באשר לבחירת גנרטורים למכירה, הגיע הזמן ליישר את הדברים ולהתחיל בארגון שיוביל למקום הנכון. אם תרצו להציג בדרך הטובה ביותר מצגת חתונה מושלמת או אפילו להעביר את חווית הטיול האחרון, שהרי בחירת מסך הקרנה חשמלי, יעניק לכם את כל התשובות בדרך להשגת המטרה בפועל. להלן כמה דברים שלא ידעתם על מסך הקרנה חשמלי ובחירתו.

 

להקרין בכל הכוח

 

ערכת ווידאו, אנשים ובעיקר כל השאר יביאו אתכם למסקנה כי הכול מתחיל ונגמר במסכי הקרנה. מסך הקרנה הוא למעשה אביזר שיכול לספק את כל החיים במעבר אחד בזכות הקרנה איכותית על אותו מסך מקצועי המצורף כחלק בלתי נפרד מאותו מסך הקרנה חשמלי. להקרין את התוכן ישירות? האם יש חשיבות לבחירת המסך? קטן? צר? רחב? נמוך? כמה משתתפים יהיו חלק מהאירוע? את כל הפרמטרים הללו תדרשו לקחת ולא משנה עד כמה אותו מסך יהיה מדהים, אלא אם תייצרו סנכרון מלא בינו לבין המקרן אותו תרכשו.

 

יתרונות של מסכי הקרנה

 

היתרון הגדול ביותר בא לידי ביטוי במסך אותו ניתן להזיז ממקום למקום ללא הגבלה. התקנה פשוטה על חצובה, מסך גלילי שניתן להזיז בזכות היותו נייד. מסך חשמלי המתאים לחדרי ישיבות או לכנסים מיוחדים להצגת מצגות וכד’. ראוי לציין כי קיימת חשיבות יתרה של מך מתנפח שיכול להתנפח ולגדול למימדים הנדרשים ולא בהכרח הגדולים. הכול בהתאמה למיקום, לאורחים ולמטרת האירוע. חיק הטבע? כאן למעשה בא יתרון גדול של הקרנה ללא התרעה וסגירת המקרן כאילו לא היה.

לדבר על איכות- על מסך ועל חשמל

מסכים חשמליים יידרשו מכם להתאים לכל מטרה. רכישה או השכרה? למרות יעילותו של המסך, יהיה עליכם לברור מכירים שווים לכל כיס ובפרט שלא תבחרו עלויות זולות יתר על המידה, הן תמיד עלולות לגרום לחשד כי הרכישה שלכם “טובה בכדי להאמין”. אם תרצו לרכוש מוצר יד שנייה במונחים הטכנולוגיים- התייעצו עם המומחים ובפרט שלא תבצעו רכישה שתצטערו עליה בעתיד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !