השכרת הגברה וקריוקי

רוב המסיבות הבנאליות כמו נשארו מאחור. לרוב, אנשים מחפשים להפיק אטרקציות ייחודיות במסיבות הפרטיות או אפילו במסיבת בר או בת המצווה. אם תרצו גם אתם להיכלל ברשימת ההצלחות, השכרת הגברה וקריוקי תענה על כל השאלות. במסגרת השכרת בידורית אלחוטית נטענת או אפילו ערכת קריוקי ביתית, תוכלו גם אתם להפוך כל אירוע לחוויה בלתי נשכחת.

מדוע ראוי לוותר על המערכת הביתית?

אם נדבר על היכולת לחסוך בכספים ולהסתפק במערכת ביתית, נדבר בעצם על מערכת שלא בהכרח תתאים להשלמת החגיגה. המערכת לא תמיד בנויה למשימה והיא עלולה להיפגע מחימום יתר. אז נכון שרוב המערכות בנויות כמוגנות משריפות ומאידך, לא כדאי לקחת את הסיכון ולפגום במערכת היקרה. חשוב לציין כי התדרים אף הם אינם מותאמים לרמקולים הביתיים וגם הם עלולים להיפגע משימוש שאינו מותאם מראש. להלן כמה טיפים לרכישת ציוד הגברה וקריוקי לכל מטרה.

כיצד לרכוש יצוד הגברה וקריוקי

$11.       ערכו סקר שווקים באמצעות האתרים המיועדים למכירת או השכרת שירותי מוסיקה, קריוקי או כל מה שביניהם. לרוב, אם תרצו לשכור שירותי הגברה, ראוי כי לא תפנו לאנשים שאינם מבינים דבר ולו דבר בתחום- כאן יהיה עליכם לפנות אך ורק ליודעי דבר אשר ימליצו לכם באשר לציוד המותאם וערכת הקריוקי המותאמת.

$12.       ספרו למספק הסחורה באשר לגודל האירוע. היכן הוא עומד להתרחש? האם תדרשו לשכור שירותים המכילים יותר ממיקרופון או מגבר אחד? כך גם לגבי אקוסטיקת המקום. האם מדובר במקום פתוח? סגור? גדול או קטן? יש לשאול את כל השאלות בטרם תגיעו לנושא המחיר.

$13.       כמו בכל דבר, כאשר תגיעו לעניין העלויות, ראוי כי עלות זולה תעלה בכם את הספק. מכאן יהיה עליכם לבחור עלויות שהן סבירות בשוק ממכר ההגברה או השכרת שירותי הקריוקי.

$14.       וודאו כי ערכת ההגברה באה מובנית במכשיר הקריוקי. אם יש לכם כמות אנשים גדולה ותרצו שלא להתפשר על עלות ההגברה, יהיה עליכם לקחת בחשבון גם את עניין הסאונד ואת העלות. זול? יקר? בחרו את מה שביניהם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !