מסיבת קריוקי היא מסיבה שכל אדם שני מייחל להפיק אותה בצורה המושלמת. עניין ההפקה ידרוש מכם כמה וכמה דברים. קריוקי ביתי או קריוקי לבית העסק? מסיבת עובדים? הדברים בעיקר עוסקים בכמה אנשים עומדים לפקוד את האירוע והיכן הוא עומד להתרחש. מה זה רמקולים מוגברים? מדוע הם נחשבים פתרון מעולה להשלמת ההפקה? להלן כמה מידעים חשובים באשר לרכישת רמקולים מוגברים.
מה זה רמקולים מוגברים
בכדי לדעת קצת יותר על רמקולים מוגברים חשוב להבין ממה הם מורכבים. רמקולים מוגברים בנויים מתיבת פלסטיק או לחילופין מעץ. התיבה מחוברת בחיבורים כאמור, באס, טוויטר שהם למעשה מקבלים כוח ממגבר קטן אשר מחובר אף הוא, בכל צד של הרמקול האחר. המצאתם של רמקולים מוגברים הינה בכדי להקל על סחיבת כמה פרמטרים של סאונד. מדברים על מגבר ומיקסר בנפרד. חשוב לציין, כי לצד רכישת או השכרת רמקולים מוגברים, יידרשו כבלים נוספים והבנה בנושאי הגברה. יתרונותיהם של רמקולים מוגברים באים לידי ביטוי בזכות חיבורים ייחודיים אלו, לרבות חיבורי יו אס בי, דיסק קון קי ועוד.
רמקולים מוגברים- באלו גדלים?
רמקולים מוגברים ניתן להשיג בגדלים של 5 אינץ ועד 12 ואפילו 15 אינץ. כאמור, הכול בהתאם למטרה או להפקה אותם אתם מתכננים. איזה גודל יכול להתאים לכם? אם אתם תקליטנים או בעלי מקצועות המוסיקה, יידרשו לכם זוג רמקולים מוגברים גדולים, החל מ12 אינץ ויותר, כמו כן, תצטרכו רמקולים בעוצמה של 400 וואט ויותר, תלוי בסוגי האירועים ובגודלם. לזמרים התרים אחר שירה מקצועית, או לאנשים המופיעים בחלל סגור יתאימו רמקולים בגודל של 12 אינץ בעוצמה של 300 וואט ויותר. מסיבות הקריוקי בבית או בחצר ידרשו מכם רמקולים של 8 אינץ לפחות. העוצמה תהיה 150 וואט ומעלה. בחירת רמקולים מוגברים על פי כמות האנשים והמיקום חשוב אף הוא. עניין הבחירה מהותי נוכח העובדה כי אם במקרה תקבלו הצעה שאיננה נכונה, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם רמקולים פגומים בתחילת המסיבה. מכאן, חשיבות בחירת הרמקולים המוגברים על פי הוואט והאינץ המתאים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !