כאשר רוצים לקיים אירוע כזה או אחר, עולות כמה שאלות. איזה סוג בידוריות יש בתחום ההגברה? מה זה בידורית והאם יש הבדל בינה לבין ציוד הגברה ותאורה? במאמר הבא נעסוק בנושא בידוריות ונספק את כל המידע באשר לסוגי בידוריות הקיימות בשוק ההגברה הפתוח. אז מה בוחרים? למעשה לא פעם זה תלוי בבחירות שלכם בפועל או במטרות.
מה זה בידורית
אז מה זה בידורית? בידורית היא מערכת לכל דבר. מערכת הגברה עם רמקול אחד שעושה את כל העבודה. הוא מקיים את כל העבודה ומכאן שהוא נוח ביותר לשימוש. בידורית מקנה לא מעט אפשריות. היא מעניקה את הנוחות על כל המשתמע מכך. בידורית מאפשרת הגברה איכותית אך לא רק. נכון להיום ניתן להגיד כי בידוריות מאפשרות הגברה על כל המשתמע מכך. ניידות ואיכות בו זמנית. כך גם אספקת חשמל בהתאם. בידורית מתאימה לכל מיני מטרות. למעשה מדברים על בתי ספר אך לא רק. שימוש ביתי או חיצוני? ליצנים או קוסמים? למי מתאימה הבידורית? כאמור מדברים על שימוש מקצועי לליצנים, זמרים, מרצים ועוד. רעיון של בידורית בא לידי ביטוי בחיבורים קלים לכל מצב ולכל נקודה. השמעת הדיסקים או חיבור ליו אס בי להשמעת שירים בדרך הקלה ביותר.
אלו סוגי בידורית קיימות
יש לא מעט סוגי בידוריות. כאמור, מדברים על בידוריות ללא סוללה. בידוריות מהסוג הנ”ל נישאות והן נטענות ללא חגורה. בהמשך, מדברים על מורים עם רצועת כתף וזה בא כחלק בלתי נפרד עם סוללה נטענת ומיקרופונים אלחוטיים. עלות הבידוריות ללא סוללה נמוך והן בנויות לעוצמה גבוה יותר מאשר בידורית נטענת. מחיר הבידוריות ללא סוללה נמוך ביחס לבידורית עם סוללה. העוצמות אף הן שונות כפי שכבר נכתב. יש בידוריות המגיעות עם מיקרופון אלחוטי וכמובן שיש גם גדלים משתנים המספקים וואט שונה.במסגרת זו ניתן להבחין גם בבחירת סוגי בידוריות הנטענות עם רצועת כתף. בסיכום דבר, הבחירה היא על פי כל הפרמטרים שצוינו כאן במפורט על פי חיבורים, אחריות וכל השאר.

,

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !