מרכז הסאונד מרכז מגוון עצום של ציוד הגברה מקצועי לאולפנים, חדרי חזרות וכדומה. מחלקה מכובדת מוקדשת לתחום ההקרנה, מקרנים ומסכים איכותיים של מיטב היצרנים והמותגים, הרכת ערכות ואפשרות להשכרת ציוד כמו גם רכישה במחירים נוחים, שירות ואחריות מלאה ממרכז הסאונד מאחורינו ניסיון של שנים ואחריות מלאה.

בחיפושים אחר מקום טוב לקניית מסך הקרנה מרכז הסאונד הוא המקום המושלם לכך – אנו מחזיקים במגוון דגמים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום ועובדים עם מירב הגופים המשתמשים בשירותנו לקבלת ערכות הקרנה מושלמות, ציוד קצה ומירב החידושים הטכנולוגיים בתחום.
היכנסו לאתר ובחרו את מסך ההקרנה המושלם לעסק שלכם, לבית לחוץ, לאירוע פרטי חד פעמי או לכל מטרה אחרת, כחלק מהשכרת ציוד הגברה משלים לאירוע שלכם.
לרשותכם מסכים מותאמים לערכות קריוקי, מסכי הקרנה חשמליים, מסכים בגדלים שונים, מסכים מתקפלים, חצובות ואמצעי התקנה וכן ידע מקצועי וייעוץ מלא לפני רכישה או השכרה של מסכי ההקרנה הטובים הארץ במרכז הסאונד.
באפשרותכם לרכוש היום מסכי הקרנה ממיטב החברות רק במרכז הסאונד, אנו מומחים בתחום ויודעים להתאים את גדול המסך הנכון, את הסוג הנכון ואת המוצר הטוב ביותר לכל מקרן ולכל מטרה – לשידור אירועי ספורט בברים, מסכי פנים, מסכי חוץ לתאורת יום מלאה ועוד אלמנטים חשובים אשר יש להתייעץ עם איש מקצוע לפניי קנייה או השכרה.
גלשו באתר ולמדו עוד על מסכי הקרנה, הבדלים, טווח מחירים וסוגי המסכים השונים. אנו במרכז הסאונד נשמח לייעץ ולגבות כל קנייה באחריות מלאה, שיורת, הובלה התקנה וכל הדרוש לבחירת מסך הקרנה איכותי מהשורה הראשונה שיתאים למקרן שלכם ובמחירים הטובים ביותר.
מסכי גלילה, מסכים חשמליים, טווח צפייה רחב, מותאמים לכל חלל, מותקנים בקלות ומספקים תמונה וצפייה מושלמת מכל מקום בחדר בו הם מותקנים.
לפרטים מלאים השאירו פרטים או התקשרו ונספק לכם את הפתרון הטוב ביותר במחלקת מסכי ההקרנה, שירות ארצי והמחירים הכדאיים ביותר, רק במרכז הסאונד, התקשרו עכשיו. נשמח לעמוד לשירותכם, תמיכה מלאה בהתקנה, אחריות ושירות במרכז הסאונד – ציוד הגברה והקרנה מתקדם ואיכותי לכל מטרה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !