כאשר אחת החברות מודיעה לחברותיה כי קיבלה הצעת נישואין וכשהזוג הצעיר מתחיל בהכנות הנדרשות לקראת החתונה המרגשת, החברות מתכנסות יחדיו כדי לתכנן ולהפיק עבור החברה הטובה מסיבת רווקות בלתי נשכחת. את המסיבה ניתן לערוך בשלל מקומות ברחבי הארץ – באולמות אירועים, בלופטים מאובזרים, במועדון, בצימר מפנק, בחצר הבית, בחוף הים, בחיק הטבע או בדירה של אחת החברות. לאחר בחירת המקום לאירוע אין לשכוח שיש לשכור ציוד רב כדי להפיק מסיבת מושלמת ומהנה. לדוגמה, יש להזמין מערכות סאונד והגברה, תאורה, אטרקציות שונות וכמובן – קייטרינג ואלכוהול.

מסיבת רווקות בלתי נשכחת איזה ציוד צריך למסיבה מושקעת ומרגשת?

כדי להפיק מסיבה מנצחת לכבוד החברה העומדת לשנות סטטוס בחיים, החברות נפגשות כדי להחליט מהו תקציב האירוע, היכן לקיים אותו, כמה חברות משתתפות במסיבה ואילו אטרקציות מלהיבות להזמין. אין לשכוח כי בכל מסיבה משמיעים מוסיקה מקפיצה כדי לרקוד ולהשתולל עד לשעות הקטנות של הלילה. לכן, מעבר לבחירת מקום למסיבת רווקות שהיא החלטה גורלית בפני עצמה, עומדות בפני החברות ההחלטה מה יהיו התפריט והאטרקציות ושלל הפינוקים במסיבה. כדי שהמסיבה תהיה מושקעת ובלתי נשכחת מומלץ לפנות לחברה המתמחה בהשכרת מערכות סאונד והגברה אשר תמליץ לחברות איזה ציוד הכרחי עבורן להפקת המסיבה.

התאמת ציוד ההגברה לאופי האירוע

את ציוד ההגברה והתאורה החברה תתקין במיומנות לפני התחלת המסיבה, ובסוף האירוע צוות החברה יוביל את הציוד חזרה למחסנים. עם זאת, כאשר מתכננים מסיבת רווקות קטנה יחסית או מסיבה בבית או בחצר, ניתן להסתפק בבידורית או בציוד סאונד והגברה המתאים לאירועים קטנים, כך גם חוסכים בעלויות הפקת האירוע.

חשוב לבחור בציוד איכותי

הציוד הנדרש למסיבה כולל מיקרופון איכותי, כך שניתן לשאת נאומים מרגשים ולברך את הכלה לעתיד או לשיר, רמקולים איכותיים בהספק המתאים לגודל החלל בו עורכים את המסיבה, מיקסר מקצועי אליו מחברים ציוד השמעה, מגבר עוצמתי בהתאם לצורך ולמיקום המסיבה ועוד. אם מתכננים מסיבה בחיק הטבע – בים, לדוגמא – חשוב לשכור ציוד הגברה איכותי וחזק כדי להתגבר על רחש הגלים והרוח וכדי ליהנות ממוסיקה איכותית ומלהיבה.

מסיבה מושלמת עם מוסיקה מקפיצה

בכל מסיבת רווקות נהוג ללגום אלכוהול כיד המלך. אמנם לרוב הכמויות אינן משתוות לכמות האלכוהול הנצרכת במסיבת רווקים, אך גם הנשים אוהבות לשתות ואין כמו מסיבה לחברה הטובה כדי ליהנות מערב רווי באלכוהול משובח. ככל שרמת האלכוהול בדם הולכת וגדלה – כך גם האווירה במסיבה מתחממת והמשתתפות מתחילות לנוע ולרקוד לצלילי המוסיקה. אחרי כל האטרקציות והאוכל הטעים האירוע הופך למסיבה שוקקת חיים, לכן חשוב להזמין מראש מערכת סאונד והגברה איכותית כדי ליהנות ממוסיקה מעולה וממסיבת ריקודים סוחפת ומהנה.

ממי להזמין?

בהתאם למיקום האירוע יש להזמין ציוד סאונד והגברה. יש חברות מובילות המתמחות בהשכרת ציוד הגברה למסיבת רווקות, והחברה מסייעת לנשים שמתכננות את האירוע לקבל החלטה נכונה בנוגע לציוד לו הן זקוקות למסיבה. אם הן מזמינות תקליטן למסיבת רווקות, עליהן לברר עמו האם הוא מגיע עם מערכת סאונד והגברה, אחרת יש לשכור את הציוד באופן ישיר מול חברה המתמחה בכך.      

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !