מה תבחרו? האם מדברים על ערכת קריוקי מקצועי לבית? או שאולי תבחרו ערכת קריוקי למסיבת רווקים? המטרות הינן השלב הראשוני אותו תציבו לעצמכם. מיותר לציין כי חגיגת הקריוקי הינה טרנד המשמש לא מעט אנשים אשר תרים אחר אירוע שונה ומקורי ביחס לכל השאר. ערכות קריוקי יש להן את היכולת להעניק מסיבה אישית ובפרט שאתם בוחרים את הקהל, אתם בוחרים את המקום ואתם אלו המפיקים את האירוע על הצד הטוב ביותר.
ערכת קריוקי לבית- מה יידרש?
מה יידרש לכם על מנת שתוכלו להפיק אירוע בבית? אם אתם רוצים להפיק אירוע קריוקי בבית, ראשית תדרשו לברור את הסביבה. האם תבחרו לעשות את המסיבה בבית או מחוצה לו? בחצר? האקוסטיקה הינה כלל ממשיך לתכנון נכון. כך למעשה תבחרו את הרמקולים, את המיקסר ואת המיקרופונים האלחוטיים אשר ינועו מאדם לאדם ללא קושי כזה או אחר. אם כן, מה יידרש על מנת שיהיה ניתן להפוך כל אירוע פשוט לכאורה, לאירוע ייחודי? השלב הראשוני הוא לסמן את המטרה. מי האנשים המוזמנים לאירוע? אחר כך, מדברים על בחירת הציוד. כמה מיקרופונים יידרשו במקום? האם מיקרופון ללא חוט יספק את האנשים או שראוי שיהיה גם כמה מיקרופונים אלחוטיים? מה גודל הרמקול והאם הוא מספק את המקום?
בחירת הרפרטואר המתאים
לכל אחד רפרטואר משלו. מדברים על בחירת שירים על פי התאמה מראש. אלו שירים ייבחרו? מה יכלול במסגרת השירים? יש אשר בוחרים במוסיקה ים תיכונית ויש אשר יעדיפו מוסיקה ישראלית ישנה. בין זה לזה, יש שיבחרו את כל סוגי השירים ונוכח העובדה כי מדובר ברפרטואר מורכב, זה בהחלט מספק את כל התשובות ליצירת ערב משובח ללא הגבלה כזו או אחרת. כאמור, הרעיון הוא לספק חגיגה אחת שלמה ביחס לכל שאר המצבים או הציוד המוצע בשוק הפתוח. בסיכום דבר, הרעיון הוא לזמן את האנשים הנכונים לחלל הבית האטרקטיבי ביותר. כמו כן, יש לבחור ציוד אשר יתאים את עצמו לאירוע, למקום ובעיקר לכמות האנשים אשר עומדים לפקוד את הבית.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !