על פי המסורת היהודית, כאשר מגיע נער לגיל 13, הוא נכנס אל עולם המבוגרים. טקס המעבר התפתח והשתנה עם השנים, אולם כיו אנו יודעים שכאשר נער חוגג בר מצווה, הוא נוטל עליו את עול המצוות שיש ביהדות וכמובן שלא מדובר רק על עלייה לתורה באותה הפרשה, אלא גם מדובר על מסיבה מאוד גדולה, שאלה מזמינים את כל המשפחה המצומצמת והמורחבת, את כל החברים מהשכבה, תנועת הנוער, החוגים השכנים ועוד. מדובר באירוע מאוד גדול ומאוד מושקע ולשם הפקת האירוע אנו נדרשים לארגן כמה שיותר תהליכי הפקה בסיסיים.

מה צריך בשביל בר המצווה
קודם כל צריך מקום לחגוג בו. שם אנו צריכים לדעת מהו התפריט שיוגש, מהו מהלך האירועים בטקס, מי יהיה הדיג’יי וכמובן שצריך גם ציוד הגברה להשכרה. אם אנחנו רוצים באמת להשקיע במסיבת בר המצווה של החתן המיועד, הכי טוב יהיה לשכור את הציוד הטוב ביותר בהתאם לצרכים של האירוע. חשוב לומר כי לא צריך להזמין ציוד שלא נשתמש בו, אלא רק את מה שצריך וכדי שהדבר יהיה ברור לכולם, הכי טוב יהיה דווקא להתייעץ עם מי שמבין. בטרם עושים זאת, צריך לדעת מה בדיוק הולך להיות באירוע כגון: לפעמים החתן מבצע שיר כניסה וזה מצריך מיקרופון מדונה רב תדרים או מיקרופון אלחוטי.

ככה חוגגים
החגיגה היא שמחה לחלוטין והיא כוללת גם מוזיקת אווירה, גם נאומים מרגשים למדי וכמובן מוזיקת ריקודים איכותית. היום יותר מתמיד יש לדור הצעיר את הדרישות למוזיקה מקפיצה במיוחד, מה שמחייב ציוד הגברה איכותי וטוב. כמובן שמרבית ציוד ההגברה מתאים בצורה מושלמת לכל הצרכים, אבל חגיגות הטקס יכולות להתקיים באולם סגור או בגן פתוח, בבית ההורים או בחורשה. לכל מקום ובכל זמן יש לחברת ההשכרה את היכולת לספק את הציוד על הצד הטוב ביותר. חשוב לוודא שהיכולת של חברת ההשכרה באמת תוכל להתבטא בדרך שבה הציוד ישונע, ימוקם, יקופל ויחזור למחסנים. ציוד הגברה לבר מצווה, כמו לכל אירוע משפחתי חשוב אחר, הוא מה שיכול לקבוע האם האירוע היה טוב יותר או פחות.

האורחים תמיד נהנים
הנחת הבסיס היא שאורחים תמיד נהנים והמטרה שלנו היא לגרום להם ליהנות עוד ועוד. בר המצווה היא אירוע שכל ילד ונער זוכרים למשך כל ימי חייהם והמחשבה על מסיבת בר מצווה משמחת במיוחד היא מה שצריכים ההורים לשאת עימם כאשר הם שוכרים את הציוד הנכון, את התפריט הנכון ומפיקים מסיבה מושקעת.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !