השוק הפתוח מדבר על בידוריות. נכון להיום מסיבת קריוקי הינה מסיבה בלתי נשכחת המעניקה את כל האפשריות גם מבלי לצאת מהבית. קוראים לזה מסיבת קריוקי ביתית. ציוד להשכרת קריוקי או בידורית קטנה למכירה? מה רצוי להשיג? איזה סוגי בידוריות מוצעים בשוק? להלן שלושה סוגי בידוריות לרכישה.
בידורית מסוג חגורה
בידורית חגורה ניידת וקטנה אשר מגיעה יחד עם מיקרופון מדונה לשימוש קל ויכולת תזוזה ממקום למקום ללא הגבלה. לרוב, שימושי בידוריות הן למורים ומדריכים שרוצים להעביר קורסים וללמד בכיתות. היכולת שלא לצעוק ולחפש להגביר את הקול בדרך הטובה ביותר. לסדר את הדיבור נוכח העובדה כי יש בידורית עם חגורה. כמו כן, מגיעה בידורית עם סוללה נטענת מובנת ומאפשרת הטענה פשוטה. עוצמתה של בידורית זו נע בין 20-10 וואט והיא מיועדת יותר לבידור מאשר לשירה או מוסיקה מן הסתם. כאמור, ניתן לחבר לה חיבורים של טלפון במקביל.
בידורית כתף וניידת
בידורית כתף מיועדת לטיולים והדרכות למקומות פחות סגורים. כאמור, מקומות פתוחים. היא מגיעה עם מיקרופון אלחוטי או מדונה וכוללת חיבורים למחשב. בידורית מגיעה בוואט של 15-40 וואט. מכאן שזה נוח לשימוש וניתן לנשיאה קלה. גם כאן הסוללה מספקת אפשרות לטווח ארוך. בידורית ניידת היא השלישית והיא מדברת על חוזק ואיכות ביחס לכל שאר הדגמים. בידוריות מאובזרות לרוב בגלגלים וניתן לשאת אותם בקלות לכל מקום. כיאה לבידוריות, הן מגיעות עם מיקרופונים אלחוטיים או מיקרופון מדונה. לכל רמקול שליטה עצמית ומאפשר חיבור של שני מיקרופונים יחד. בסיכום דבר, מדברים על בידורית ניידת עם נגן וחיבורים למחשב, אפשרות של מבונה וחיבור למחשב. אם אתם צריכים לקנות בידורית, חשוב לקחת בחשבון כמה וכמה דברים, ראשית נדבר על איכות הבידורית ועל משקלה. האם ניתן לנייד בקלות? מה אורך חייה של הסוללה? לאחר שמבינים את כל הנקודות הללו מדברים על העלות. את העלות משאירים לסוף מכיוון שלא תמיד עלויות זולות מעידות על מוצר טוב ומאידך, מוצר יקר מדי גם הוא לא תמיד מעיד על מוצר נכון לרכישה.

:

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !