כאשר מדברים על בידורית, מדברים על מערכות הגברה הכוללות הכול יחד. מה כוללת בידורית בתוכה? כאמור, היא מכילה רמקולים, מגבר, עוצמה ראויה, חיבורים למיקרופונים לרבות חיבורים למכשיר נייד או כל מכשיר אחר. בידורית המונעת מסוללה שיש צורך להטעין אותה מדי פעם והיא מחזיקה ליותר משמונה שעות הטענה. בידוריות עם מיקרופון אלחוטי מובנה, כוללות סוללה פנימית המאפשר שימוש ללא מתח ומרכיבה את כל המרכיבים יחד.
יתרונות של בידורית
יתרונות של בידורית באים לידי ביטוי במערכות המכילות רמקולים, ניידות של רמקול ממקום למקום, קלות של אחסון, מגוון של דגמים עם קשר לנגנים וניידות על גלגלים. עוצמה של 160 וואט קריאה של קבצי מוסיקה שונים וכד’. שימוש באמצעות בידורית קשור בעיקר במשקל קל לנשיאה ועוצמה ראויה. בידורית מתאימה לא רק לשירה אלא גם ללימוד ודיבור. חיבור למיקרופון ידני ומיקרופון רגיל, ללא גלגלים, סוללה וכמובן כל שאר מקורות הנוחות. בידורית אלחוטית המניעה את עצמה בקלות על גלגלים. גם כאשר בוחרים ליהנות ממוסיקה בכל חדר בבית, הבידורית מעניקה את התשובה לכך. בין כל שאר סוגי הבידוריות, יש גם בידוריות נישאות ניידות. הן מתאימות להליכות או לנסיעה במכונית. יש אנשים שלא יכולים לוותר על מוסיקה בכל מצב ובכל שעה וכאן המקום והזמן לתאר את יתרונות הבידוריות הנישאות.
איך קונים בידורית- טיפים
1. התייעצו עם אנשי מקצוע, אנשים הקשורים בסאונד ומוסיקה. זו למעשה המטרה הראשונית כאשר רוצים לרכוש מוצר שיענה לכם על הציפיות.
2. לפני שאתם בוררים את המחיר, נסו להיצמד למטרה. האם המטרה משרתת אתכם? כמו בכל דבר, גם כאן יש לשייך את המטרות לדבר. מחיר זול מדי עלול לסבך אתכם ולא בהכרח היקר הוא הטוב.
3. כמה אנשים יש באירוע? האם מדברים על חלל קטן או גדול? זו גם נקודה שחשוב לקחת בחשבון לפני שרוכשים את הבידורית המתאימה. החלל הגדול ומספר האנשים יקבע אם הוואט והצליל אכן יוכלו לספק מוסיקה חזקה מבלי להחליש את הסוללה טרם זמנה.
4. המלצות, הן תמיד מועילות ובפרט בתחום הנ”ל.

.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !