אלו סוגים של בידוריות קיימים? מהי בידורית אישית? בידורית אישית או בידורית נטענת? מה ההבדל? בידורית מתאימה ללקוח באופן אישי אך לא רק. בידורית אישית יכולה לשמש למגוון שימושים. היא אמנם אישית וקטנה ומאידך יכולה לספק אפשריות של קריוקי לצד אפשרויות של דיבור, הרצאות או הפעלות כאלה ואחרות. בידורית אישית מעניקה את כל מה שצריכים כאשר מדברים על משקל קל, זמן סוללה נכון וכמובן יכולת לנייד ממקום למקום ללא הגבלה.
בידורית עם חגורה
סוג של בידוריות חגורה מתייחסות לבידוריות עם תועלת רבה. הן משמשות מורים, מרצים ואפילו מורי דרך. חשוב לציין שהן יותר מתאימות לדיבור מאשר שירה. בידוריות קריוקי אישיות לילדים הן גם סוג של בידוריות קטנות יותר כאמור, יש צורך להתייחס לגודל האירוע, חלל הבית או מספר האנשים. גם המחיר הינו דבר נוסף שיש לקחת בחשבון אם כי ביחס לכל שאר הפרמטרים. בידורית עם חגורה מתאימה אם כן לאירועים קטנים יותר ובפרט אירועים הקשורים יותר בדיבור מאשר שירה.
בידוריות נטענות ושימורן
בידוריות נטענות מגיעות עם סוללה בילד אין שאפשר להטעין אותה לשלוש שעות ועד עשר שעות. הכול בהתאם לתקציב אותו תקציבו בפועל. מתוך מגוון בידוריות, ניתן לראות בידוריות מיוחדות למסיבת קריוקי והן מגיעות עם מיני מיקסר לשליטה על כל השאר לרבות כיווני קול.יש בידוריות נטענות למורים או מרצים שמחפשים רק לייצר דיבור ויש הנתלים באמצעות קליפס על החולצה. בין היתר, מדברים על בידוריות נטענות לאירועים גדולים יותר משמונים איש. בין כל בידוריות כאלה ואחרות יש בידוריות שצריך להטעין אותן דרך מצבר חיצוני נוכח כינסה מיוחדת בגב המוצר. היכולת לשמור את הבידורית או את הסוללה תדרוש מכם להטעין את המכשיר לאחר כל שימוש כמה שעות. אין לנפח את הסוללה ומכאן שאין צורך להטעין לאורך זמן. בסיכום דבר, ראוי להגיד כי בידוריות נטענות עובדות זמן רב יותר כאשר הווליום לא חזק מדי. אם תגבירו את הווליום תצמצמו את פעולת הבידורית מן הסתם והכי חשוב, לא להשאיר את הסוללה מרוקנת לגמרי.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !