השאלה של איך קונים מיקרופון אלחוטי. מה שימושיו של מיקרופון אלחוטי? האם הוא מתאים רק לשירה? כיצד הוא יכול לתרום לכל השאר? להלן כמה נקודות חשובות שתסייענה לכם לרכוש נכון את המיקרופון רב העוצמה- זה שילווה אתכם לאורך כל הדרך ללא תקלות.

[ ראו כאן מחירון מיקרופון אלחוטי מהיבואן – הכי זול בישראל ]

מה תפקידו של מיקרופון?

תפקידיו של מיקרופון קשורים בעיקר בנישה של מקור קול נכון. אותות חשמליים המובאים באמצעות מקור קול. יש כמה וכמה סוגים של מיקרופונים, יש מיקרופונים דינמיים, קיבוליים ויש קונדנסר. ההבדלים בין מיקרופון כזה לאחר באים לידי ביטוי ביכולת תרגום הקול. מה חשוב לדעת לפני שמשתמשים במיקרופון? ראשית, וודאו שמקור הקול לא חזק מעבר מה שהוא יכול להציע, אתם לא אמת רוצים לפגום בו לפני שבכלל השתמשתם בו. מדוע ראוי שלא להשתמש במיקרופון חלש מדי או חזק מדי? מיקרופון פעיל בווליום חזק מדי בקרבת הרמקולים עלול להזיק ומכאן לפגום באיכות הרמקולים וכד’. איך מונעים רעשים מוזרים? חשוב שלא לשים את המיקרופון בעוצמות גבוהות. כך גם לעמוד מרחוק ולא להיות צמודים לרמקולים. אם יש לכם מקור הגברה טוב, השתמשו ביכולת למתן את התדרים שעלולים לייצר רעשים.


איך קונים מיקרופון? טיפים

1. ראשית סמנו את המטרות שלכם. האם אתם צריכים מיקרופונים לצורך דיבור או שירה? המטרות הן הכלל הראשון.
2. יש לא מעט מיקרופונים המותאמים לדברים כאלה ואחרים. כאמור, יש את מיקרופון המחובר לכבל ויש מיקרופון מסוג קונדנסר. מה באמת מתאים לכם?
3. מה תקציב שלכם בפועל? כמה תרצו להשקיע אם בכלל? חשוב לציין כי הדברים אינם קשורים לעלות זולה או יקרה, הדברים קשורים יותר בהתאמה ובמוצר בעל שם ומוניטין.
4. אם החלטתם לרכוש מיקרופון מותאם, וודאו כי יש לו תו תקן. תו התקן יסיר מכם דאגה כי הרכישה שרכשתם לא באמת מתאימה.
5. כמה שנות אחריות יש לכם בפועל? אם תרצו לרכוש מיקרופון מתאים נסו אותו בחללים פתוחים וסגורים כאחד והשתדלו להתרחק מרמקול.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !