איך בוחרים מקרן? מה עושים בשביל לקנות מקרן מקצועי לכל מטרה? בחירת מקרן תדרוש מכם לברור כמה וכמה פרמטרים לרבות כמה וכמה אפשריות של בחירה טובה. עוצמת מקרן- האם החדר חשוך ויספק את כמות האור הנדרשת? מה על תנאי סביבה? האם המקום מואר חלקית? חשוב אם כן לבחור מקרן בעל עוצמה של הארה משתנה. גם משקל המקרן הוא חלק שאי אפשר לפספס והשאלה האם אתם מחפשים מקרן לתלייה או הישענות על חצובה משנה את כללי המשחק. תנאי השטח הם גם חלק מהעניין ומכאן שלא פעם מקרן עם משקל קל יעניק את התשובה. מספר שעות ההפעלה קשור אף הוא וכאן מדברים על הנורה עצמה. כמה שעות עבודה יש למקרן?
מחירים וטיפים לרכישה
כמה יעלה לכם מקרן מקצועי? חשוב להתאים את הכול על פי התקציב האישי. מחירים זולים? לא בהכרח הם פרמטר לרכישה נכונה ומאידך, מחירים יקרים לעיתים אף הם לא יתאימו לרכישה מוצדקת. חשוב לחפש מוצר מקצועי עם אחריות על כל שאר המרכיבים. חשוב לחבר מקרן כשהסאונד מגיע ממגבר שהוא חיצוני. כך גם תמונה שהיא מקור חיצוני כאמור ממכשיר וידאו או אפילו די וי די. קוראים לזה מקרנים קדמיים. השוק מציג כמה סוגים של מקרנים קדמיים. מדברים על שלוש עדשות המקרינות צבעים בנפרד, כך גם עדשה הממוקמת במקום אחד בתוך המכשיר. במכשיר קיים כיוון אלקטרוני והוא מיועד לחיבור התמונה. מקרני אל סי די הינם בעלי טכנולוגיה מקדמת ויש בהם כמה פאנלים ייחודים ונורה.
מקרנים לקולנוע ביתי
עוצמת ההארה והרזולוציה הם המשפיעים על כל השאר. מחיר המקרן? עוצמת הארה נמדדת על פי לומנס וככל הלומנס גבוה כך גם יכולת המקרן בהתאם. מקרנים שרוצים להקרין נכונה בחדר ידרשו ערכים של לפחות 1000 לומנס. לרוב, כתוב כמה צריך בשביל להאיר את החדר בפועל. המידע הניתן בעת הרכישה כולל גם את המלצת שימושים בלומנס כאמור – עוצמת הארה. לצד כל הדברים יש לקחת בחשבון את כל שאר הדברים שהם למעשה חלק בלתי נפרד מכל השאר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !