כאשר מחפשים אחר רמקולים שקועים למכירה במרכז, מחפשים למעשה, מערכת הגברה ניידת למכירה או אפילו רמקולים שקועים בגבס. מה מטרת האירוע? האם תרצו להפיק מסיבת קריוקי או מסיבה ביתית? אוהבים לשמוע מוסיקה ברמה איכותית? כיצד תרצו להשמיע את הסאונד נבחר? איכות ההשמעה תהיה קשורה בבחירת רמקולים מובחרים מוגברים או אפילו רמקולים שקועים שלא יתפסו מקום רב בבית. מוכנים? תרים אחר מערכת השמעה שלא תתפוס מקום גדול בבית ותעשה את ערך המוסף עבורכם? כמה דברים באשר לבחירת רמקולים שקועים למכירה במרכז.

יתרונות הרמקולים השקועים

רמקולים שקועים מביאים יתרון אחד כי הם שקועים במקום שכמעט לא ניתן לראות אך בעיקר ניתן לשמוע. הייחודיות של העיצוב, החור בקיר והמקום הקטן שהם לוקחים, הוא זה שמעניק את כל התשובות תחת קורת גג אחת. רמקולים שאינם נראים ומעוצבים בהתאם, מפיקים מוסיקה מושלמת ואינם מפריעים לשום מהלך. הצבת בקיר איננה מפריעה למהלך השמעת המוסיקה והכול נשאר איכותי ומוצלח למרות שהוא טבוע עמוק בקיר. טכנולוגיה חדישה ומתקדמת, מחשבה מקצועית ומוסיקה טובה בחלל הבית בזכות רמקולים שקועים בקיר.

צורות של רמקולים שקועים בקיר

יש כל מיני צורות של רמקולים השקועים בקיר. יש רמקולים בצורת מרובע או מלבן והם שקועים בקיר. הם מעוצבים במיוחד והם מוצאים את עצמם בתוך הקיר ללא בליטה מיוחדת וללא הפרעה. הרמקול העגול לעומת זאת, מומלץ לגומחה בתקרה. משרד או אפילו מקלחת? מקום שתרצו להשמיע מוסיקת רקע? כאן יתאים הרמקול העגול וייראה כמו מנורה המשתלבת עם העיצוב הכללי. אפשרות נוספת מדברת על רמקול שקוע בסלע והוא מותאם למעשה לגינה ולחצר. כאשר אין נגישות לגשם, ניתן תחת המקום החמים וימות החורף הקרים, להאזין למוסיקה מתוך הסלע. אירועים חברתיים? שימוש הגינה לאירועים בלתי נשכחים? הכול מתחיל ונגמר ברמקול השקוע ומיקומו. בסיכום דבר, הכול עניין של בחירה של רמקולים ומיקום בעיקר. כך למעשה תוכלו גם אתם לדעת כיצד לעצב ולהניח את הרמקולים השקועים ולא לתפוס את כל המרחב נוכח הסאונד המושקע לו ברקע בהצלחה רבה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !