חברות בעלות שם ומוניטין תוכלנה לספר לכם על לא מעט אפשריות של רכישת ערכת קריוקי כזו או אחרת. מכירות של ערכת קריוקי מביאות לא פעם אפשרויות של פעם אחת בחיים. מסיבת קריוקי שאין כמותה. ציוד הגברה ואפילו מקרנים בלתי נשכחים לרבות הפעלת קריוקי באירועים כאלה ו אחרים. אולפן הקלטות? פלייבקים? לא בהכרח. שילוב של מילים, מסך טוב וסרטונים הם אלו שיביאו את כל התשובות תחת קורת גג אחת.
משמעות המילה קריוקי
משמעות של קריוקי, בא להגיד תזמורת ריקה. נגנים ללא זמרים. למעשה מדברים על פלייבק ריק שעליו שרים. כאן למעשה הופכים כל האנשים הרגילים לזמרים בלתי נשכחים. עסקים מובילים ביותר הם עסקים של בחירת רמקולים שקועים, ציוד הגברה להשכרה ובסופו של דבר בחירת ערכת קריוקי אטרקטיבית לכל המעוניין. כיצד בוחרים את הערכה המתאימה? ראשית חוקרים את בית העסק. כמה שנים הוא קיים בפועל? מה המוניטין שיש לו? מה הוא למעשה יכול להציע? מבין כל שאר הדברים, ניתן בהחלט לחפש גם באמצעות האינטרנט או כתבות מובילות בתחום .זה לבטח יקל על הרכישה בסופו של דבר.
איזה ציוד נדרש למסיבה?
במסגרת המסיבה, רצוי ביותר לברור כמה פרמטרים. הראשון עוסק בערכת הקריוקי. מערכת שתכלול ציוד הגברה נאות, מגבר, מיקסר ואפילו מיקרופונים שיעשו את העבודה. גם על הרמקולים ראוי שלא לפסוח. בהמשך מדברים על אופציה נוספת הקרויה בידורית ומעניקה את כל האפשריות תחת קורת גג אחת. רמקולים מוגברים? מכשיר של טלוויזיה או מקרן עם מסך? חשוב לעשות רשימה של הדברים הנרכשים. גם אם אתם לא זמרים גדולים וגם אם אתם עומדים לארח אנשים שלא יודעים לשיר, אפשר להעשיר את הסאונד באמצעות חיבור נכון לקונסולה מתאימה. הכול אפשרי, למעשה אפשר להתחיל ולחפש ערכה פשוטה לכל דורש. ערכה קטנה המכילה מיקסר קטן, אפקטים רצויים, מיקרופונים ומסוגלות להתחבר לכל נקודה לרבות המחשב הנייד. למעשה ערכות מהסוג הנ”ל תספקנה את כל התשובות תחת קורת גג אחת. אם אתם אוהבים לשיר, זה בהחלט המקום הראוי לעשות זאת והעיקר שתבחרו ערכה מתאימה.

.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !