לאחר בחירת רמקולים שקועים לבית או אפילו השכרת ציוד הגברה, הגיע הזמן לתת הדגשי בחירה באשר לאותה ערכת קריוקי לאירועים. מה חשוב לדעת לפני שבוחרים ציוד הגברה או ציוד קריוקי למסיבה כזו או אחרת? יש לא מעט אפשריות של בחירת ציוד או ערכות קריוקי שאין להתפשר עליהן. ציוד הגברה בא לידי ביטוי גם במקרנים מתאימים, הפעלת קריוקי באירועים, מסיבות, אולפן הקלטות ויצירה של פלייבקים אשר ישמשו את מסיבת הקריוקי שעומדת להתרחש בפועל. מעבר למקרן ושילוב המילים, חשוב לשלב גם את הסרטונים הראויים.
מה מהותו של הקריוקי?
קריוקי הוא למעשה תזמורת ללא נגנים. פלייבק רץ שעליו כולם שרים. כולם יכולים למלא את מקום השירה. למעשה מדברים על זמר ששר עם ליווי מושלם, זה בא לידי ביטוי במסיבת קריוקי שאין עליה שום פקפוק כזה או אחר. כיצד בוחרים? אם אתם בוחרים חברה ממנו תשכרו או תרכשו ציוד קריוקי, ראי לברור מוניטין. כמה שנים היא קיימת בפועל? אלו דיסקים יהיו חלק מכל השאר? האם מדברים על בית עסק ותיק? מה הוא מספק במסגרת שירותיו? האם מדברים רק על נקודות קריוקי? חברה שמכבדת את עצמה, תעניק לכם את כל האפשרויות של מסיבת קריוקי בלתי מתפשרת. ערכת קריוקי מתקדמת לבחירת ציוד קטן או ציוד גדול. הכול תלוי במקום הנכון.
כיצד לבחור ציוד קריוקי?
1. מה תכלול הערכה? האם הערכה כוללת מגבר, מיקסר, רמקולים או בידורית לרבות רמקול? מה על מקלט טלוויזיה, מקרן עם מסך?
2. האם המערכת תכלול דיסקים, מילים רצות, מיקרופונים או אפילו מיקרופונים אלחוטיים?
3. בהמשך הדברים, מדברים על מיקסר קונסולה לחיבור מיקרופונים וכך למעשה להעשיר סאונד איכותי.
4. ראוי לבחור את ערכת הקריוקי המתאימה. אם מדברים על מסיבה פשוטה שהרי גם ערכה למתחילים תעשה את העבודה וכך גם העלות על פי התקציב הקיים. הערכות הקטנות מכילות מיקסר מותאם וקטן, אפקטים ראויים והתאמה אישית המוצגת בהתאם. בסיכום דבר, השאיפה היא להשיג את הציוד המתאים ביותר למסיבת הקריוקי על פי כמות האנשים, המטרות והקונספט של המסיבה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !