אם אתם מחפשים אחר קריוקי למכירה, ראוי להבין את המשמעות. הרבה אחרי רכישת ציוד הגברה ותאורה, מיקרופון נייד או אפילו רמקולים שקועים, בחירת מסיבת הקריוקי די תלויה בכל הפרמטרים והאביזרים שהעלנו במאמר הבא. להלן כמה נקודות חשובות באשר לבחירת קריוקי כזה או אחר המשמש את כל האפשריות למסיבה המושלמת.
לצאת מהשגרה עם קריוקי
אם לצאת מהשגרה עם מסיבת קריוקי, זה בהחלט לצאת אל משהו אחר וחדשני ביותר. מה מאפשר לנו קריוקי בפועל? אם לפצוח בשירה בלתי מגבילה. למעשה מדברים על שירה שגורמת לחיוך לכל באי המקום. רק בפאב? או שאולי גם בבית? יש לא מעט אנשים וקהלים שישמחו להיות הקהל שלכם לאחר שיגלו כי גם לכם יש ערכת קריוקי מקצועית. מה מטרותיו של הקריוקי בפועל? מסיבת יום הולדת, יום נישואין מרגש, חיים שלמים של אדם ובעיקר יכולת לצאת קצת מהשגרה. אם אתם מעוניינים לערוך ערב קצת שונה, הגיע הזמן לדבר על קריוקי. קריוקי משבית שמחות או משיב אותן בחזרה? הכול תלוי בבחירה שלכם.
עם מנחה או בלי מנחה?
זה גם תלוי בבחירת הציוד המתאים. אתם יכולים לשכור את הציוד אך גם את המנחה. הכול תלוי בתקציב שלכם. יש חברות שתוכלנה להציע לכם ציוד עם מדריך או מנחה ויש חברות אשר תסייענה לכם רק בבחירת הציוד ובכל זאת תנחנה אתכם בהתאם. אתם עדיין יכולים להפיק ערב קריוקי מושלם ללא מנחה. העיקר שתשכילו לבחור את הציוד המתאים. אחר כך מגיע שלב של בחירת שירי הקריוקי הראויים ביותר. אילו שירים תבחרו? חשוב ביותר להתחשב בבאי המקום. רק כך ניתן לבחור מבין כל השאר. חשוב לברור ציוד איכותי שאינו עונה על שום פשרות. אם בכל זאת החלטתם לשכור שירותים של חברה מקצועית. בררו את טיב החברה. כמה שנים יש לה ניסיון בתחום? האם השכירה את הציוד לאנשים מביני עניין? מה מצב הציוד אותו בחרתם לרכוש או לשכור? אתם לא באמת רוצים הפסקות בערב הקריוקי המלהיב אותו אתם מתכננים על הצד הטוב ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !