השוק מציע לא מעט אפשרויות ובפרט כאשר מדברים על בחירת סוגי גנרטורים. כמה עולה גנרטור נייד? מה יהיה הספקו של גנרטור זה? כל מה שרציתם לדעת על גנטרטורים למכירה מחירים וכל השאר.

שאלה: מהו גנטרטור נייד ומהם יתרונותיו?
גנרטור נייד נע על גלגלים והוא בעל יכולת תנודה ממקום למקום באופן קל. למעשה, גנרטור נייד כשמו כן הוא ועצם הצורך בתנודה מביא איתו לא מעט יתרונות נוכח השימוש בו. גנרטור ברובו הינו מוצר כבד. המנוע מכיל חלקים כבדי משקל וכך גם מיכל המילוי. גנרטור מסוג זה איננו קל במשקל ולמרות שניתן לנייד אותו, חשוב לזכור עובדה זו נוכח משקלו הכבד. על מנת שתוכלו גם אתם לפתור את הבעיה, הצטיידו בוו גרירה של כל רכב – ראוי לציין כי יש לתת את הדעת לרישיון על פי משרד הרישוי.

שאלה: מה עלותו של גנרטור נייד?
אם נדבר על גנרטורים למכירה מבית יונדאי דגם HD990 שהרי ניתקל בעלויות של 600-1000 ₪. גנרטורים בעלי אספק גדול יותר, יעלו בהתאם. לצורך העניין גנרטור מבית מולר דגם GGT3003 יעניק לכם מנוע בעל 4 פעימות. גנרטור זה הינו בעל קירור אויר. גנרטור זה יכול לשמש פעילות תעשייתית וביתית בו זמנית. הוא בעל מגן שמן ומייצב מתח, כמו כן מתקיימת התנעה חשמלית באופן עצמאי. נוכח תכונותיו יוצא בזאת כי העלות הינה בקירוב ל4000 ₪.

שאלה: מה עלות גנרטור בנזין?
הכול תלוי בנפח הפעילות וגם כאן ייקבע המחיר בהתאם. האם המכשיר יציע תכונות של תלת פאזי? האם הוא בעל כוחות סוס גדולים? בסיכום דבר, העלויות של מנועי בנזין תהיינה בין 4000-13000 ₪.

שאלה: כיצד ניתן לרכוש גנרטורים בהתאמה נכונה?
הכול בהתאם למטרות .תרכשו או תשכרו את שירותיו של הגנרטור?כאשר מדברים על מכירה, הבאנו בפניכם עלויות מדויקות של סוגי גנרטורים למסיבה, לבית או אפילו לתרחישים תעשייתיים ומסיבות גן גדולות.

זקוקים למידע נוסף?

היכנסו עוד היום לאתר, קראו אודות הצעות המחיר המגוונות ואולי תוכלו לבחור את הגנרטור המתאים ביותר להשלמת הפעולה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !