איך בוחרים ערכת קריוקי? איפה תרצו לעשות מסיבת קריוקי? האם תרצו להפיק מסיבת קריוקי בטבע או מסיבת קריוקי בבית? מה אתם צריכים בכדי להשלים את המשימה ולהפוך את המסיבה שלכם למושלמת נוכח העובדה כי יש לא מעט מסיבות המוצעות בשטח? אספנו עבורכם כמה שאלות ותשובות אשר תסייענה לכם במסגרת היכולת לענות על כל השאלות.
אם יש לכם בית קטן כיצד תפיקו מסיבת קריוקי?
אם יש לכם חדר קטן ושם אתם רוצים להפיק מסיבות קריוקי, רצוי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. נכון להיום, תוכלו לעשות לא מעט באשר לציוד קריוקי על כל המשתמע מכך. ציוד איכותי וקומפקטי אשר יכול להעניק את כל האפשריות של מערכות ולחסוך לא מעט באשר להתאמה על פי גודל החדר המתאים.
כמה מיקרופונים יכולים לעשות את העבודה?
במסגרת בחירת המיקרופונים המתאימים, ראוי ביותר להדגיש ולחזק את העובדה כי אם יש לכם יותר מעשרים אורחים, רצוי כי תרכשו את המיקרופונים בהתאם. כל מיקרופון נוסף ישמש את הגיבוי הרצוי וכך למעשה תמנעו תקלות שלא ציפיתן להן בפועל. אם אתם רוצים לתכנן מסיבה, מקובל ביותר לתכנן את זה כך שתהיה רשימת שירים מתאימה וכך גם פתקי הזמנה ייחודיים, לצד הטיפול בשמע ובאיכויות הסאונד, אפשר להתקדם ולגעת בבחירה הנכונה. כך גם מספר של דיסקים שיספקו את כל האפשריות להחליף מוסיקה ללא הגבלה.
מה עוצמותיו של המגבר או הסאונד במסיבה?
במסגרת לא מעט שאלות ולאחר שמבינים את האירוע ואת התכנון שלו, ממשיכים ומדברים על רכיש מגבר בעוצמה ראויה למסיבת הקריוקי. עוצמה רצויה באהל ידי ביטוי על פי מקום פתוח או סגור. זהו למעשה דבר הקשור באקוסטיקה ולא ניתן לפסוח עליו. בהמשך, רצוי להמשיך ולדבר על סוג האירוע, מספר אנשים, מוסיקה מותאמת מראש וכד’. עניין החלל וגודלו הינו עניין שאי אפשר לפסוח עליו בפועל ומכאן שיש לקחת בחשבון את צורכי הדיבור, מיקום האירוע, בחירת המוסיקה המתאימה וכמובן עוצמות המוסיקה שעל כך אי אפשר לוותר. כאמור, לא תוכלו להשתמש במיקרופון או רמקול אחד אם יש לכם עשרים אנשים הרוצים לשיר בו זמנית.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !