אם תשאלו את המומחים, הם יספרו לכם על חוגים קצת שונים, חוגים לילדים אז למה דווקא לבחור תופים ואם כן איזה תופים מתאימים להשלמת המשימה? למה דווקא תופים? מה מניע את הילדים לתופף ומשחרר את כל השאר? זה חיידקים שאם נולדים איתו לא באמת ניתן להרפות. חיידק שנשאר שם הרבה אחרי. מערכת תופים הקשורה לנפש ולגוף. אנשים אשר בוחרים בכלי התופים לכלי נגינה, בוחרים במשהו שהוא מעבר לתחביב. הילד שלכם כבר עכשיו מתחיל לתופף עם העפרונות על השולחן? האם הוא חסר מנוחה? זו בהחלט יכול להעיד על סימנים של אהבה חדשה. קוראים לזה תופים.
לתופף מהלב
הגורם היחיד שגורם לא פעם לתופף קשור בעיקר בהיגיון הדברים. מה חשוב באמת? מה מושך לשמוע את התיפוף? איך מעבירים את המחשבה דרך אותה נגינה או תיפוף? איך מתרגשים ומזדהים עם הצליל? יש את התוף הגדול ויש את זה שקרוב יותר לאדמה. חשוב להכיר את התדרים הנמוכים ואת התדרים הגבוהים כמו בכל כלי נגינה אחר. כמו הדופק של הלב, כך גם התיפוף שמשאיר את הכול במקום הנכון ומאפשר לזוז נכון. תוף יכול בהחלט לבצע ביצוע של לב. כמו הלב, כך גם הוא יכול לתופף ולחבור אל הנשמה. מה אתם יודעים על המצילות המונחות זו על גבי זו והופכות את הניגון לדינמי במיוחד? כיצד קובעים את כללי הניגון? אפשר להפוך את חווית הניגון למושלמת באמצעות הבנת הכללים והעשרת החוויה של הניגון.
לממש את הרצון – קורס לתופים
הילדים רוצים ללמוד לנגן על משהו ולא יודעים על מה. אם פעם היה הפסנתר במקום הראשון שהרי התופים היו שם תמיד רק שלא היו על כך הדגשים נכונים. את הגיטרה עזבו ההורים והילדים ועברו לנגן על מערכת תופים המיועדת לילדים. אז למה דווקא תופים? האם התופים תמיד יישארו במקום המרעיש? מה תעניק מערכת התופים לכל דורש? היא יכולה לפתח את הילד על כל המשתמע מכך, היא מעניקה לא מעט לרבות מסגרת טובה והרמוניה אחת גדולה. בתחילת דבר, חשוב לתת לילד את החיבור הטבעי שלו ולא את הגשמת החלום שלכם. אז תופים כבר אמרנו? איך בוחרים מערכת תופים מקצועית המתאימה לילדים ותעניק מחיר שווה לכל כיס? זה לא נשמע כזה רחוק ולא קיצוני. אם הילד שלכם עבר את גיל 8 הוא מוכן לרכישת מערכת תופים באשר היא. חשוב ל התאים את המערכת לגילו וליכולות שלו כמו כל כלי נגינה אחר. יש מערכות של תופים בסיסיות ויש מורכבות יותר. מערכת כוללת חמישה תופים שונים עם שלוש מצילות ובהמשך, כאשר הילד יכול הוא עובר למערכת תופים מקצועית וגדולה יותר המתאימה למבוגרים.
מערכת תופים- איפה כדאי לרכוש
מחפשים לקנות מערכת תופים שמתאימה לילדים? חשוב לעשות את הסקר במקומות מורשים ובחנויות מוסיקה בעלות שם ומוניטין. כך למעשה תוכלו שלא להסתבך עם בחירות לא נכונות. בהמשך, חשוב ביותר שלא לחפש במקומות ללא שייכות למוסיקה, גם מוצרים של יד שנייה ידרשו מכם ללכת עם איש מקצוע שיוכל לסייע לכם לבחור נכון. יש לא מעט מערכות של תופים ולא כולן תתאמנה לילדים שלכם ובפרט כשהם בתחילת דרכם. יש לא מעט דברים וציודים נלווים לאותם התופים וגם אותם חשוב לקנות בחנויות מורשות למוסיקה או חנויות של ציוד והגברה. חשוב לציין כי בחירה של מערכת תופים טובה מותנית בבחירה איכותית שתחזיק מעמד לטווח הארוך.
טיפים נוספים לרכישה נכונה
1. בררו וחפשו מערכות תופים איכותיות עם חנות שתוכל לספק לכם אחריות על הרכישה בפועל.
2. בקשו המלצות מגורמים יודעי דבר בתחום, הם יסייעו לכם לקנות מערכת המותאמת על פי הגיל של הילד ועל פי היכולות שלו בפועל.
3. קחו את הילד ושתפו אותו ברכישה, הוא יקל על הבחירה בכך שיראה לכם מה באמת הוא מעדיף. לעיתים ההורים מפספסים את המרכיב החשוב הנ”ל ומייצרים את הרצון של הילד על פי רצונם.
4. אם קשה לכם לבחור, היעזרו במורה לתופים שיוכל ללכת איתכם ולכוון אתכם נכונה איזו מערכת אכן יכולה לענות לכם על הציפיות בדרך לתחילת הקריירה.
.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !