כאשר שואלים את השאלה איך בוחרים ערכת קריוקי, עולות כמה שאלות, ביניהן עולה גם השאלה של חיפוש חברה בעלת שם ומוניטין אשר תספק את כל התשובות תחת קורת גג אחת. מה אמורה להכיל בפועל ערכת הקריוקי? רמקולים ניידים, ערכת קריוקי ניידת או אפילו מקרן מקצועי? חשוב לברור חברת מוזיקה בעלת שם אשר תספק את כל השירותים תחת קורת גג אחת. אולפני הקלטה מתאימים ליצירת המוסיקה, רשימה של שירים העונים על כל השאר ועוד.
קריוקי- משמעות המושג
משמעות המילה קריוקי באה לבר על תזמורת ללא מילים. השמעת פלייבק כאשר כל אחד אחר יכול למלא את השירה החסרה ולהשמיע ליווי מוזיקלי עשיר ביותר. כאן למעשה מדברים על חברה בעלת שם ועסק מוביל אשר תוכל להעניק לכם את כל שירותי הקריוקי הבאים לידי ביטוי בבחירת ערכת קריוקי, דיסקים להשמעה, נקודות ממכר מותרות הן באינטרנט והן בחנויות אחרות – כל עוד מצליחים להשיג את ההמלצות הנדרשות לכך. חברה מקצועית תוכל להעניק את הציוד המתאים לרבות ערכת קריוקי לשימושים ביתיים מתקדמים נוכח העובדה כי ההיצע גדול ביותר.
איזה ציוד כדי לקנות
יש לא מעט אפשריות לרכישת ציוד מתאים. מדברים על מערכות מלאות ומערכות משוכללות המרכיבות מגברים, מיקסרים גדולים, בידורית משולבת, מקרנים איכותיים עם מילים רצות , מחשבים ניידים לרבות קונסולה מרכזית לחיבור והעשרת הסאונד באפקטים משתנים כאלה ואחרים. הכול בהתאם לתקציב ולרצון אותו מבקשים ליישם בפועל. חיבור אל קונסולה מרכזית יכול להעניק לא מעט תשובות לרבות אקו כאפקט מיוחד, דיסקים לקריוקי, גישה לתכנים מיוחדים וכמובן פורמטים על פי מתחילים או מתקדמים.
להתחיל את המסיבה
יש כל מיני הגדרות למסיבות קריוקי, יש מסיבות למתחלים ויש מסיבות מתקדמות יותר לכאלו מביני עניין. כאמור, מדברים על ערכת קריוקי קטנה או ערכת קריוקי גדולה, הכול בהתאם לתקציב בפועל. מיקסר קטן עם אפקט קטן, מיקרופונים פשוטים, חיבור של מחשב או די וי די ומחיר קטן ביותר הנע בין 300-400 שקלים אלא אם בוחרים להשקיע יותר עלויות בפועל.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !