כל חגיגת יום הולדת מושלמת זקוקה לערכת קריוקי מקצועית וקלה לתפעול על מנת להפוך את האירוע המשמח לחוויה חד פעמית וכיפית שתשתף את כל האורחים בשירה בציבור, חגיגה וריקודים במסיבת יום ההולדת.
מרכז הסאונד הוא המקום המקיף ביותר למציאת ערכות קריוקי מכל הסוגים והגדלים, ערכות קריוקי להשכרה חד פעמית לכל אירוע, בר מצווה, יום הולדת או סתם ערב פרטי עם חברים בליל שבת.
ימי הולדת עם הפעלות קריוקי הן פתרון פופולרי ביותר כיום – אחת הסיבות לכך, פרט לטרנד הקריוקי שכבש את העולם, היא היכולת הטכנית הקלה לתפעול של ערכות קריוקי היום – כאשר כמעט כל אחד ואחת יכולים להשתלט על ההפעלה בקלות וללא תקלות מיוחדות.
על מנת שתוכלו להרגיש ביטחון להפעיל את ערכת הקריוקי שלכם באירוע אמתי עם אורחים בזמן אמת ועל הצד הטוב ביותר – מרכז הסאונד יספק עבורכם הדרכה מלאה על ערכת הקריוקי הספציפית שתרכשו או תשכרו.
תלמדו להתקין את הציוד, לחבר את כל חלקי הערכה, להפעיל, לכוון ולהוציא איכות סאונד ווידאו גבוהה ללא תקלות ובצורה חלקה ומושלמת.
מה יש בערכת קריוקי איכותית : יחידת הגברה מרכזית – יחידה אחת הכוללת מגבר ורמקול, לרוב ניידת וניתנת לנשיאה אליה מתחבר שאר הציוד. מקרן ומסך – חלקים חשובים בערכת קריוקי מושלמת – מספקים את מקור הווידאו להצגת השירים והקליפים, חייבים להיות באיכות גבוהה ובסנכרון מלא עם מקור השמע כדי לאפשר לכל מי ששר עם המוזיקה לעקוב אחר מילות השיר הרצות בתחתיתה התמונה. מיקרופון – מקור האות המשודר למגבר וממנו לרמקול, מיקרופונים דינמיים, כאשר הנוחים ביותר הם המיקרופונים האלחוטיים המתחברים למגבר ללא צורך בכבלים, דבר המאפשר לאוחז במיקרופון גמישות מלאה בתנועה, אפשרות לשחק עם המיקרופון, העביר אותו למישהו אחר ללא בעיה ולשיר כמעט בכל פינה בחלל בו מתקיימת היום הולדת.
ערכות קריוקי במחירים הטובים ביותר ובמפרטים האיכותיים ביותר – רק במרכז הסאונד. בואו להתרשם מהמגוון הגדול – אפשרות השכרת ערכות קריוקי לתקופות קצרות וגם רכישה, בשל המחירים הזולים שקלו קנייה שתשרת אתכם באירועים רבים ובמשך שנים רבות. רק במרכז הסאונד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !