לחץ כאן למחירון ערכות קריוקי

כיצד עושים שמח בבית? באמצעות ערכת קריוקי לבית אפשר לעשות את הכול. בין אם תבחרו ערכת קריוקי לחדר או אפילו רמקול מוגבר לחדר, יידרש מכם לבצע סקר שווקים מקיף בעניין. ערכות הקריוקי הנמכרות לבית, נמכרות על מנת שתוכלו גם אתם לייצר מסיבה פרטית משלכם מבלי להיות חלק מאותו המון שמחפש לשובב לב ולשיר בדרך האחרת. מה עושים? כיצד בוחרים מסיבה אחת שונה משאר המסיבות? האם אפשר לעשות שמח מבלי להיות חלק מההמון שרוצה לשיר באותה מסיבת קריוקי?
מה עשויה הערכה הביתית?
שנייה לפני שאתם רוכשים ציוד כזה או אחר, חשוב לדבר ולהזכיר את היכולת לספק ערכת קריוקי ביתית שתהווה ערב הווי ושירה בצורה הפשוטה ביותר בביתכם או במתחם האישי. גם חיק הטבע יכול לספק את התשובות ובפרט שיש לכם ערכה שיכולה לענות על כל הדרישות בכל מקום ובכל זמן. ערכת קריוקי לבית כוללת כמה מרכיבים וכולם נחשבים כשונים. מדברים על מרכיבים בסיסיים המשדרגים את עצמם ומעניקים את העוצמה הנדרשת לשיפור האיכות של השירה וכל מה שמסביב. מה הציוד הנכלל? מדברים על מיקרופונים, רמקולים, רמקולים אלחוטיים, מיקסרים וחיבורים פשוטים ביותר.
טיפים לרכישת ערכה ביתית
1. יש לברור ולהעריך את הצורך בפועל. מה אתם בעצם צריכים? לשם מה נועדה הערכה הרבה מעבר? האם היא מיועדת רק לשירה או גם לדיבור. האם מדברים על הרצאה?
2. מה המיקום של הערכה? האם היא אמורה לשמש שירות לכמה משתתפים בו זמנית או רק למטרה אחת? כאמור, ערכת קריוקי ביתית לא תספק רק אדם אחד וכמה שאתם כבר יודעים, יגיע שלב בו כולם “ירצו לשיר”. כשהבחירה היא נכונה והציוד הנלווה נבחר אף הוא בקפידה, כולם יכולים לשיר בו זמנית.
3. מה משקלה של הערכה? האם היא קלה להזזה ממקום למקום? האם קל להפעיל ולפרק אותה?
4. בין כל השאר, יש לברור ולבחור מיקסר טוב שיגשר על הכול ואפילו ערכת מיקרופונים איכותית ובלתי מתפשרת. כך למעשה תדעו כי בצעתם את הבחירה הטובה ביותר עלי האדמות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !