השכרת מקרן לקריוקי
שני מיקרופונים, רמקולים מוגברים, מסך הקרנה, דיסק DVD, כבלים מתאימים ומקרן הם כל מה שצריך בכדי שתהיה לנו ערכת קריוקי בסיסית, כזו המאפשרת לנו לחגוג בשמחה ובשירה כמעט כל אירוע. אך מה קורה כאשר יש לנו כמעט את כל הציוד הנדרש מלבד פריט אחד, למשל המקרן. במקרים שכאלו הפיתרון המהיר והחכם הוא ההשכרה. כיום ניתן גם לבצע השכרת מקרן לקריוקי באופן מהיר ואף חסכוני ולאלו שלא יודעים כיצד לעשות זאת, במאמר הזה נמצאות כל התשובות והדרכים הנכונות בדרך להשכרת מקרן לקריוקי.

חווית הקריוקי
חגיגת הקריוקי הולכת ותופסת תאוצה עבור יותר ויותר אנשים. ימי הולדת, חגים ומפגשים עם חברים ומשפחה הופכים לחוויה בלתי נשכחת עם כניסתה של ערכת הקריוקי לסלון ביתנו. מסיבה לא ברורה יש משהו מאוד משמח ומרומם עבור אנשים רבים בלאחוז מיקרופון ולשיר, במיוחד כשנמצאים בקבוצה של הרבה אנשים. כלומר, חווית הקריוקי היא חוויה חיובית עבור אלו הבוחרים לקיים אותה והיא זמינה ופתוחה לכולם. שוק הקריוקי מוצף בערכות קריוקי לרכישה, אך גם בערכות הניתנות להשכרה, כך שבסופו של יום כל אחד מוצא את מבוקשו. ניתן להשכיר ערכה שלמה וניתן גם לבצע השכרה חלקית, כמו למשל השכרה של מקרן קריוקי.

מקרן איכותי
השכרת מקרן לקריוקי מתבצעת לרוב כאשר שאר חלקי הערכה כבר נמצאים בידינו ואיננו מעוניינים לבצע רכישה של פריט נוסף. ייעודו של המקרן הוא פשוט וברור – להקרין את מילות השירים על מסך, כך שיהיה אפשר לקרוא אותם בזמן השירה. לשם כך אין צורך במקרן גדול ומורכב, אך בהחלט חשוב להצטייד במקרן איכותי. כאשר מעוניינים בהשכרת מקרן לקריוקי חשוב להקפיד לבדוק את כל מרכיביו של המקרן המוצע להשכרה, החל מרזולוציית ההקרנה ועד חיי המנורה, כל הפרטים הללו חשובים על מנת לוודא שיש בידכם מקרן איכותי.

השכרה חכמה
כיצד עוברים את תהליך ההשכרה בצורה חכמה? ישנם כמה צעדים אשר יעזרו לכם ויבטיחו כי אכן הצטיידתם במקרן הנכון והמתאים ביותר. ראשית כל, ערכו תחקיר פשוט ומהיר על חלקי המקרן, כך שכאשר תגיעו לשלב ההשכרה תוכלו לוודא שהמרכיבים הדרושים נמצאים ופועלים באיכות גבוהה. זכרו כי השכרת ציוד הגברה או מקרן לקריוקי לא דורשת ציוד מתוחכם מידי, אך גם לא באיכות ירודה. היבט אחרון הוא השיקול הכלכלי הפרטי שכל אחד עושה לעצמו כאשר הוא מתאים את התקציב הכספי שלו לקנייה המיועדת.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !