אלו סוגי בידוריות יש בשוק הפתוח? מה זה בידורית ולשם מה היא משמשת? אם אתם בעניין של מסיבות קריוקי או ערבי קריוקי לרבות כנסים שיצריכו מכם הגברה ייחודית, כאן זה הזמן והמקום להזכיר את המוצר שיוכל להעניק כמה תשובות לצרכים הנכונים ביותר. בידורית היא למעשה מכשיר הבנוי מספק הגברת קול וניגון מדיה בו זמנית. יש כמה וכמה אפשריות, גדלים, פונקציות ובחירות שעליהן ראוי לציין ולדבר במאמר שלפניכם.
בידורית אישית או בידורית גדולה
בידורית אישית קטנה תעניק עוצמה של עד 30 וואט. היא לרוב מתאימה לאנשים שמרצים או למדריכי טיולים. כאן למעשה מדברים על הגברת קול אישית. מערכת זו נחשבת קטנה והיא בעלת חגורת תלייה עם מיקרופון מדונה המצורף אליה. בידורית זו מצוידת בסוללה המספיקה עד שבע שעות והיא אינה דורשת טעינה ארוכה לרוב. הבידורית הגדולה בנויה מרמקול גדול וכך גם מעוצמה של עד 300 וואט. לבידורית זו ניתן לחבר נגנים, די וי די, כרטיס זיכרון דיגיטלי לחיווי ומיקרופונים אלחוטיים שהם חלק מהערכה. בידורית זו מתאימה לאירועי שטח, כנסים קטנים ואפילו שיעורי אירובי. זמן עבודה של הסוללה נע בין 8-10 שעות וגם כאן, חשוב להטעין את הסוללה מבעוד מועד.
מידע שימושי – רכישת בידורית
אם הגעתם להחלטה ורכשתם בידורית מתאימה, רצוי לגעת בכמה נקודות לא פחות חשובות. סוללת המכשיר היא אחת הנקודות ואותה ראוי להטעין לפחות שש שעות בכדי להשלים מחזור טעינה ראשוני מלא. חשוב לכבות את הבידורית בסיום שימוש וזאת על מנת שהסוללה לא תפרוק לגמרי. אם רכשתם בידורית הבאה עם מיקרופונים אלחוטיים חשוב לקחת בחשבון את סוג הסוללה העלולה לעלות יקר יותר. מכאן שעדיף לבחור שתי סוללות אצבע שמחירן זול ביחס לרכישת סוללת וי 9 שלרוב מצויה ונדרשת במיקרופונים האלחוטיים. בסיכום דבר, רכישת בידורית מתאימה תדרוש מכם סקר שווקים על פי סוג המכשיר ומיקום הרכישה. מוניטין לצד תו תקן ישראלי ותו תקן זר וכך גם אנשי מקצוע אשר יסייעו לכם לתפעל את הבידורית ואף לשמר את שימושיה לטווח הארוך.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !